خبرنگاران کشور بالاترین سطح بلوغ و توانمندی را فرا گیرند

سردار باقری، بر ضرورت دریافت بالاترین سطح بلوغ و توانمندی از سوی خبرنگاران کشور تاکید کرد و گفت: خبرنگاران کشور باید به سطحی از بلوغ و توانمندی برسند تا توطئه دشمن را در حوزه اطلاع رسانی و فضای مجاز خنثی و با آنها مقابله کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، سردار نعمت الله باقری، در حاشیه نخستین یادواره خبرنگار شهید غلامرضا رهبر و ۱۸ شهید رسانه ای خوزستان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از اقدامات دشمنان علیه انقلاب اسلامی ضربه زدن به مقدسات دوران دفاع مقدس همچون شهادت، ایثار و گذشت رزمندگان است.

 

جانشین فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان، با بیان اینکه یکی از ویژگی‌ خاص شهید غلامرضا رهبر صداقت در گفتار بود، افزود: آنچه امروز دشمن بخصوص در فتنه و بحران اخیر انجام داد انتشار اخبار دروغ و غیرواقع است.

 

وی با تاکید بر ضرورت دریافت بالاترین سطوح بلوغ و توانمندی از سوی خبرنگاران کشور، اضافه کرد: خبرنگاران باید به سطحی از بلوغ و توانمندی برسند تا توطئه دشمن را در حوزه اطلاع رسانی و فضای مجاز خنثی و با آنها مقابله کنند.

 

سردار باقری، نقش برگزاری یادواره‌های شهدا در انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جدید انقلاب بسیار اثر گذار خواند و تصریح کرد: جوانان و نسل جدید باید با ایثار و فداکارهای رزمندگان اسلام آشنا شوند.

 

کد خبر 1246326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha