اشتغال، رفع دغدغه ها و آسیب های اجتماعی همگی با تولید میسر می شود

آیت الله رئیسی با اشاره به اهمیت تولید گفت: اشتغال، رفع دغدغه ها و آسیب های اجتماعی همگی با تولید میسر می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان هم اکنون در نشست طلایه داران پیشرفت و تعالی ایران در استانداری یزد گفت: بسیاری از خلاقان و مبتکران در کشور ما چه در دانشگاه و چه در عرصه فعالیت و تلاش حضور دارند که باید از این ظرفیت ها استفاده کنیم.

 

وی افزود: ما برای ایجاد اقتصاد مقاومتی به ایجاد امید در دل مردم نیاز داریم که برای این که چرخ های تولید در کشور در حال حرکت است و براساس شعار سال مبنی بر تولید و اشتغال از ان به عنوان اولویت های دولت یاد می کنیم.

 

رئیس جمهور کشورمان بیان کرد: تسهیل در سخن و عمل و خارج از بوروکراسی امری اساسی است تا تولید کننده بتواند به سهولت در مسیر تولید گام بردارد که این نیازمند کار تحولی است.

 

وی گفت: ما در این حوزه ها نیازمند تحول هستیم و بارها در دولت و شوراهای استان ها نیز بیان کردیم که کارشناسان و مدیرانی که روحیه تحولی ندارد از میانه راه کنار زده شوند و در حاشیه بنشینند و راه برای رونق تولید باز شود.

 

آیت الله رئیسی گفت: این پیچیدگی های سیستم اداری سرمایه گذار و تولید کننده را خسته می کند که باید این موانع را رفع کنیم.

 

وی افزود: برون رفت از مشکلات ما تنها از طریق تولید و رونق اقتصادی صورت می گیرد و اشتغال، رفع دغدغه ها و آسیب های اجتماعی همگی با تولید میسر می شود.

 

رئیس جمهور کشورمان ادامه داد: ما باید گامی به جلو برداریم و به سراغ مسائل دیگر برویم و آن را حل کنیم.

 

وی گفت: هرجا که یک فعال با نگاه به نو آوری و خلاقیت در میدان آمده توانسته حرف نو داشته باشد و کاری نو ارائه دهد و فعالیت و تلاش شما می تواند امید آفرین باشد.

 

آیت الله رئیسی بیان کرد: امروز بیش از هرچیزی به امید نیاز داریم و اقدام و عمل باید صورت بگیرد تا امید نیز صورت گیرد.

 

وی گفت: امروز تولیدات استان یزد و کشور نام آور در جهان هستند که باید این ظرفیت ها در راستای تولید بیشتر ارائه شود.

 

 

کد خبر 1246350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha