نهادینه سازی ارزش ها سبب رشد معنوی و ارتقای سلامت روحی در جامعه می شود

حجت الاسلام دانش، بر ضرورت پیروی از سبک زندگی فاطمی تاکید کرد و گفت: نهادینه سازی ارزش ها سبب رشد معنوی و ارتقای سلامت روحی جامعه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام حسین دانش، در همایش طرح تعالی خانواده های کارکنان عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر  ۸۴  و تیپ ۱۸۴ شهید فتح الهی، ایام ولادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) و تولد بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی( ره ) را تبریک گفت.

 

هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی های آجا در منطقه لرستان به مقام و منزلت حضرت فاطمه(س)اشاره کرد و افزود: نزول آیات مبارکه قرآن کریم از سوی حضرت حق تعالی در وصف آن بانوی جلیل القدر حکایت از مقام، عظمت و شان بالای ایشان دارد.

 

وی پیروی از سبک زندگی حضرت فاطمه(س) را امری مهم برای تحکیم بنیان خانواده و مقابله با هجمه هاب فرهنگی عنوان کرد.

 

حجت الاسلام دانش تصریح کرد: تبیین و ترویج مولفه های سبک زندگی فاطمی برای تربیت نسلی مومن، متعهد، انقلاب و آینده ساز ضروری است.

 

وی بیان کرد: ترویج ارزش ها سبب رشد و تعالی جامعه، ارتقای سلامت روحی و معنوی جامعه می شود و بنیان خانواده را در برابر هجمه های دشمن مصون می دارد.

 

حجت الاسلام دانش بیان کرد: باید خانواده ها و فرزندان خود را طوری تربیت کنیم تا در صراط مستقیم که همانا راه و روش بزرگان دین مبین اسلام است، حرکت کنند.

کد خبر 1246374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha