برگزاری پویش «سلام مادر» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد

رئیس سازمان دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی پویش «سلام مادر» به مناسب فرارسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) توسط سازمان دانش‌آموزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یاسوج، به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، سید نظام مرادی در نشست روسای آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق استان در گچساران، گفت: به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه(س)، هفته زن و گرامی داشت مقام مادر، پویشی تحت عنوان «سلام مادر» توسط سازمان دانش‌آموزی کشور آغاز شده است.

 

رئیس سازمان دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دانش‌آموزان می‌توانند با ثبت و ضبط تصاویر خود از خرید گل، اهدای آن به مادران گرامی و بوسیدن دست مادران در این پویش شرکت کنند و تصاویر خود را برای بارگذاری در کانال جشنواره‌های سازمان دانش‌آموزی، به نشانی salam_madar1401 در شبکه شاد ارسال کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: حضور در سرای سالمندان و تجلیل از مادران ساکن در این مکان، حضور در خانه مادران شهدا در محله‌های مختلف و تجلیل از این عزیزان و کاشتن گل به یاد مادرانی که از دنیا رفته‌اند از دیگر برنامه‌های اصلی پویش «سلام مادر» است که دانش‌آموزان می‌توانند با ثبت این لحظات و ارسال آن به نشانی ذکر شده در این پویش شرکت کنند.


مرادی در ادامه گفت: آثار برتر ارسالی در کانال جشنواره‌های سازمان دانش‌آموزی بارگذاری خواهد شد و به قید قرعه در ایام الله دهه فجر به تعدادی از دانش‌آموزان شرکت کننده در این پویش، جوایزی اهدا خواهد شد.

کد خبر 1246381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha