برگزاری مراسم تحلیف کار آموزان مرکز وکلا قوه قضاییه استان لرستان

همزمان با برگزاری مراسم گرامیداشت میلادحضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن و مادر، مراسم تحلیف کار آموزان۹۸ مرکز وکلا قوه قضائیه لرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، رئیس مرکز وکلاء استان لرستان امروز در این مراسم با گرامیداشت سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روزت زن و  تبریک به قبول شدگان دوره اختبار، اظهار داشت: دفاع از حق و حرکت در راستای عدل و عدالت را مهمترین وظیفه وکیل است.


جبار دیرکوند اظهار داشت: شرافت وکالت و قضاوت(قاضی و وکیل) هر دو همسنگ و هم پا هستند و نقش قضات و وکلا در رسیدن به حق و حقیقت بسیار تعیین کننده می باشد.


وی همچنین با گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) ضمن تبریک روز زن و مادر، به همکاران وکیل ،  افزود: سبک زندگی و سیره حضرت زهرا(س) الگوی سعادت است.


دیرکوندبا بیان اینکه مسئولیت شغلی بانوان وکیل بسیار سنگین است، خاطرنشان کرد: بانوان وکیل بواسطه الگو برداری از حضرت فاطمه زهرا(س) با آرامش در حال این مسئلیت سنگین انجام آن هستند.


در این مراسم تحلیف تعداد ۱۷ نفر از کاراموزان مرکز وکلاء قوه قضاییه استان لرستان برگزار شد.


در این مراسم که با حضور جمعی از وکلا، کار آموزان، اعضای هیئت مدیره و بازرسین، مقامات اداری و قضایی برگزار شد، کار آموزانی که دوره ۱۸ ماهه خود را به پایان رسانده بودند، ، موفق به اخذ مدرک پروانه وکالت پایه یکم شدند.


همچنین در پایان این مراسم به مناسبت بزرگداشت مقام زن و مادر، با اهداء لوح از جمعی از وکلاء و بانوان تقدیر به عمل آمد.

 

 

کد خبر 1246450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha