فضای مجازی باید مدیریت شود/دغدغه اول برخی دختران پیدا کردن شغل است

آیت الله شعبانی گفت: گاهی از موارد برخی از دختران ما دغدغه اولشان یافتن شغل است در حالی که حس مادری یعنی حس انسان‌پروری، یعنی حس تربیت انسان و این یک کرامت برزگ برای انسان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی‌موثقی ظهر امروز در خطبه های سیاسی_عبادی نمازجمعه شهر همدان در جمع نمازگزاران، ضمن دعوت به تقوای الهی و با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره توجه به نقشه های دشمن و اینکه آنها دست بردار نبوده و این مسیر را ادامه خواهند داد، اظهار کرد: بهترین راه برای مبارزه با دشمن شناسایی نقاط ضعف کشور و برطرف کردن آنها است چراکه نقاط ضعف کشور معبر ورود دشمن بوده و قسمت هایی که نقاط ضعفی در آنجا وجود دارد پلی برای انتقال دشمن قلمداد می شود و دشمن بنایش بر برجسته سازی و تمرکز بر نقاط ضعف است و طبیعتا تمرکز بر نقاط ضعف و برجسته سازی موجب می شود دستاوردها، زحمات و نقاط قوت دولت و کشور کتمان شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با بیان اینکه نقاط ضعف کشور معبر ورود دشمن است افزود: آنجایی که نقاط ضعف وجود دارد، پلی برای ورود دشمن است و دشمن هم تمرکز خود را بر برجسته‌سازی نقاط ضعف است و همین تمرکز، برجسته‌سازی باعث می‌شود، دستاوردها، زحمات و نقاط قوت کتمان شود.

وی تصریح کرد: دولت در زمینه اقتصاد زحمات قابل توجهی انجام داده و تلاش مجاهدانه ای در این زمینه ها دارد و باید بدانیم که دولت، دولتی است که بنایش بر خدمت رسانی است و البته انتقاداتی وجود دارد اما بنای دولت خدمت به مردم است.

وی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: در سفر رئیس جمهور به استان یزد، شاهد استقبال بسیار خوب مردم بودیم که توجه مردم به عملکرد و صادق بودن دولت دارد، بنای دولت بر خدمتگزاری است که البته انتقاداتی وجود دارد.

وی بیان کرد: انتظار داریم یک حرکت انقلابی برای تحول اساسی در ساختار فرهنگی برای تعریف یک حکمرانی فرهنگی صورت گیرد که بتواند انسجام و هم افزایی ایجاد کند و در میدان اجرا تاثیرگذار باشد همچنین در کشور مجموعه های فرهنگی فراوانی داریم که تاثیرگذاری کمی بر فرهنگ دارند و ساختار فرهنگی ما نیازمند تجدیدنظر است.

وی گفت: گاهی از موارد برخی از دختران ما دغدغه اولشان یافتن شغل است در حالی که حس مادری یعنی حس انسان‌پروری، یعنی حس تربیت انسان و این یک کرامت برزگ برای انسان است و منافاتی هم برای فعالیت‌های اجتماعی ندارد.

شعبانی تصریح کرد: زنان بزرگی را می‌شناسیم که هم مادر هستند، هم فرزندان بسیاری دارند و هم در جایگاه اجتماعی حضور دارند و این جایگاه مادر را باید تقویت کرد و باید توجه کرد بهشت زیر پای مادران است نه همسر یا دختر.

وی با بیان اینکه امروز باید جایگاه مادری را در جامعه تقویت کنیم ادامه داد: این بزرگترین مسئولیت است و نگاهی که در جامعه با رویکرد غربی و فمنیستی در حال تعریف است می‌خواهد این کرامت را از زن بگیرد.

 

 

 

کد خبر 1246460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha