ملت ایران اسلامی فریب ناسزاگویی‌های دشمنان را نمی‌خورد

حجت‌الاسلام فلاح به توهین نشریه شارلی ابدو به مقام ولایت و مرجعیت اشاره کرد و گفت: ملت ایران اسلامی بیدار است و فریب ناسزاگویی‌ها و لجن پراکنی‌های آنها را نمی‌خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان  از تالش، حجت‌الاسلام ابراهیم فلاح در خطبه‌های نماز جمعه بخش کرگانرود ضمن دعوت به تقوای الهی خطاب به نمازگزاران گفت: اگر اعمال انسان در راستای رضای خدا باشد بسیاری از مشکلات جامعه نیز حل می‌شود.

 

امام جمعه بخش کرگانرود تالش با بیان‌اینکه اگر یاد خدا در وجود انسان باشد کم‌فروشی نمی‌کند، ظلم نمی‌کند، مال یتیم نمی‌خورد و خداوند را ناظر بر اعمال خود می‌داند و گناه نمی‌کند، افزود: از هوای نفس پیروی نکنید چون انسان را از بین می‌برد و نابود می‌کند.

 

وی به پیام روشن مقام معظم رهبری که همان تبیین است اشاره کرد و گفت: تبیین باید از چهره‌های مختلف و حنجره‌های گوناگون بیان شود و از دو قطبی و چند قطبی بودن در جامعه باید پرهیز شود و به جوانان و نوجوانان باید تفهیم شود که در زمان قدیم ایران در چه وضعی بود و الان به چه چیزی رسیدیم.

 

حجت‌الاسلام فلاح با بیان‌اینکه امروز ایران اسلامی عزتمند و مقتدر است، تصریح‌کرد: درست است در کشور مشکلاتی داریم و این مشکلات با همدلی و کوشش قابل حل است.

 

خطیب نماز جمعه بخش کرگانرود در ادامه به جسارت روزنامه فرانسوی به مقام امامت و مرجعیت دینی اشاره و این اقدام را محکوم کرد.

 

وی با اشاره به نگرانی جوامع غربی از مقام ولایت و امامت، خاطرنشان‌کرد: آنان به خوبی می‌دانند که پرچم اسلام در دست ولایت است و ولایت و مرجعیت می‌تواند جامعه را متحد کند و در مقابل زیاده‌خواهی‌ها ایستادگی کنند.

 

حجت‌الاسلام فلاح اضافه‌کرد: ملت ایران اسلامی بیدار است و فریب ناسزاگویی‌ها و لجن پراکنی‌های آنها را نمی‌خورد.

 

امام جمعه بخش کرگانرود تالش با تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا(س)،اظهارکرد: فاطمه هدیه الهی بود، فاطمه زهرا(س) معیار رضایت و غضب خداوند بود، فاطمه زهرا گنجینه عظیم خداوند بود که خداوند در شان او سوره کوثر را نازل کردند.

کد خبر 1246467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha