پیروی از ولایت و توجه به گام دوم انقلاب رمز پیروزی / مردم همیشه در صحنه هستند

حجت الاسلام عبدوس پیروی از ولایت در تمامی ارکان و مراحل و توجه گام دوم انقلاب را رمز پیروزی در تمامی فتنه‌ها، دسیسه‌ها و نقشه‌های شوم دشمن دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، حجت‌الاسلام محمدباقر عبدوس در خطبه‌های نماز جمعه سمنان با بیان اینکه دشمن همواره در حال توطئه، فتنه و ایجاد فشار در زمینه‌های مختلف از جمله فرهنگی، نظامی و اقتصادی است،گفت: ملت باید همیشه با انسجام، آماده و هوشیار برای مقابله با دسیسه‌ها باشد.

 

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به اینکه دشمن همه منافع خود را از بدو پیروزی انقلاب اسلامی که در خطر می‌دید هر لحظه به دنبال ضربه زدن به این نهال نوپا بوده اظهار داشت: دشمن راه نفوذ خود بر کشور ما را از طریق ایجاد انواع فشارهای مختلف می‌داند.

 

وی با تأکید براینکه مردم ما همواره درتمام مراحل همیشه در صحنه حضور دارند  ادامه داد: امروز نیز باید انسجام خود را حفظ کنند و نگذارند دشمن از شرایط پیش‌آمده بیش از این‌ها سوءاستفاده کند.

 

حجت الاسلام عبدوس تقویت وحدت و همراهی ملت با دولت و نظام اسلامی در حوادث اخیر نشاندهنده این بود که مردم اعلام کردند دوستدار انقلاب و نظامشان هستند و نمی‌گذارند دشمنان چشم طعمی به این کشور داشته باشند.

 

امام جمعه موقت سمنان تغییر چهره انقلاب درافکار وذهن ها را جدیدترین راهبرد دشمن  اعلام کردوافزود: برای رسیدن به این غایت نهایی خود می‌کوشد تا از فکر و ذهن و اندیشه جوان به نفع خود استفاده کند لذا این مهم می‌طلبد تا نسل جدید بیش از پیش هوشیار و آگاه در میدان حضور یابند.

 

وی افزود:به برکت حضور همیشگی و پررنگ مردم و به ویژه جوانان همه توطئه و فتنه‌های آنها طی این چهار دهه اخیر به سرانجام نرسیده و دشمن همواره ناکام مانده است.

 

حجت الاسلام عبدوس با بیان اینکه رمز پیروزی در تمامی فتنه‌ها، دسیسه‌ها و نقشه‌های شوم دشمن پیروی از ولایت در تمامی ارکان و مراحل و توجه گام دوم انقلاب بوده است، اضافه کرد: اگر توانستیم در مقابل انواع بحران‌هایی که دشمن برای ما خلق کرده به سلامت عبور کنیم تنها تکیه بر گوش به فرمان ولایت فقیه بودن بوده است همان طور که چنین شخصیتی را از حاج قاسم سلیمانی شاهد بودیم و همین او را از بقیه متمایز کرده است.

 

امام جمعه موقت سمنان ضمن تبریک ولایت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) بیان کرد: حضرت صدیقه کبری (س) به معنای واقعی کلمه، یک بانوی تمام‌عیار و ولایتمدار بودند و بانوان ایرانی باید ایشان را الگوی زندگی خود قرار دهند.

 

نمازگزاران نماز جمعه در جای جای استان سمنان بعد از اقامه‌ی نماز، با محکوم کردن اهانت نشریه فرانسوی به مقدسات و مرجعیت شیعه، راهپیمایی کردند.

 

کد خبر 1246473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha