اصفهان میزبان پنجمین دوره سرود پدافند هوایی

حجت الاسلام محمود زاده، از میزبانی اصفهان در پنجمین دوره مسابقات سرود پدافند هوایی کشور خبرداد.

حجت الاسلام «علیرضا محمودزاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به برگزاری مسابقات سرود خانواده و پرسنل پدافند هوایی ارتش گفت: این رویداد فرهنگی با عنوان آوای پدافند برگزار می شود.

رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی منطقه مرکزی کشور با بیان اینکه امسال پنجمین دوره این مسابقه برگزار می شود، افزود: اصفهان روزهای 27 و 28 دیماه میزبان برگزیدگان مرحله منطقه ای پدافند هوایی و برترین های کشوری است.

وی ادامه داد: 90 نفر از کارکنان و فرزندان خانواده های پرسنل به مرحله کشوری راه یافته اند که در مرحله کشور ی با همدیگر رقابت می کنند.

 

به گفته حجت الاسلام محمودزاده، این مسابقات در رشته های  آهنگسازی، خوانندگی، گروهی و انفرادی برگزار می شود که در هر رشته سه نفر به عنوان برگزیدگان نهایی انتخاب خواهند شد.

 

وی شناسایی استعدادهای هنری و فرهنگی مهمترین رویکرد برگزاری این جشنواره و فعالیت های فرهنگی اعلام کرد و اذعان داشت: مسابقات ویژه کارکنان وظیفه هم برگزار و به رشد استعدادهای انان و بهره گیری از آن در طول خدمت توجه می شود.

رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی منطقه مرکزی کشور استان های اصفهان، چهار محال و بختیاری و یزد را از جمله مناطق دارای استعداد و ظرفیت فرهنگی بیان کرد و گفت: تعدادی از برگزدیگان این جشنواره و فعالیت های فرهنگی از این منطقه هستند.

کد خبر 1246499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha