تداوم تعطیلی دور کاری ادرات استان اصفهان/متولیان مساجد همکاری کنند

فعالیت تعطیلی و دور کاری ادارات استان اصفهان به منظور مدیریت انرژی روز شنبه تداوم می یابد.

«منصور شیشه فروش» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان با اشاره به کاهش دما و برف و یخبندان در شهرها و روستاهای استان اصفهان گفت: روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته گذشته ادارات و مراکز آموزشی تعطیل شدند و شنبه نیز بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران به صورت دور کاری فعالیت خواهند کرد.

مدیرکل بحران استانداری اصفهان افزود: فعالیت مدارس به صورت مجازی خواهند بود و امتحانات داخلی لغو و تنها امتحانات سراسری دانشگاه ها و مدارس برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه نظارت بر مدیریت مصرف سوخت انجام می شود، تصریح کرد: ادارات استان اصفهان باید در این روزها موتورخانه های داخلی را خاموش کرده که در غیر این صورت با مسئولان این ادارات برخورد خواهد شد.

شیشه فروش به کاهش مصرف انرژی در روزهای تعطیلی ادارات اشاره کرد و گفت: ۶۰۰ هزار متر مکعب گاز و بیش از 2 هزار مگاوات انرژی در استان اصفهان کاهش یافت.

 

وی در خصوص فعالیت ضروری مردم در حوزه بانکی گفت: همه بانک های استان تعطیل و به صورت دورکاری بوده و تنها شعب مرکزی بانک ها در شهرستان های اصفهان، کاشان، نجف آباد، شهرضا و نایین از ساعت 9 تا 12 فعال هستند.

 

لزوم همکاری متولیان مساجد

 

مدیرکل بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه برخی از مدارس و دانشگاه ها و همچنین بانک ها برای ارائه خدمت و برگزاری آزمون باز هستند، تصریح کرد: این مراکز باید مصرف انرژی را کاهش داده و مدیریت مصرف داشته باشند.

وی با اشاره به فعالیت مراکز عمومی مثل مساجد و نهادهای فرهنگی، خاطرنشان کرد: در مدیریت مصرف انرژی این مراکز هم همکاری کنند.

کد خبر 1246503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha