برگزاری جشن میلاد کوثر در کانون و آستان مقدس امام زاده عبد الله ملایر

احمدوند گفت: به مناسبت فرخنده میلاد حضرت زهرا(س) و هفته گرامیداشت مقام زن جشن بزرگ میلاد کوثر در آستان مقدس امام زاده عبد الله ملایر برگزار شد.

مهدی احمدوند در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان از شهرستان ملایرگفت: همزمان با سالروز میلاد بانوی خوبی‌ها حضرت فاطمه الزهرا(س)جشن بزرگ میلاد کوثر ویژه خواهران و در جوار حرم مطهر امامزاده عبدالله به همت محله کرامت منطقه امامزاده عبدالله برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری برادران  امامزاده عبد الله گفت: این مراسم با حضور پر شور خواهران و با برنمامه‌های متنوع فرهنگی، سخنرانی، مولودی خوانی و اهدای جوایز به اسما ملقب به زهرای مرضیه  همراه بود.

 

 

 وی در ادامه با اشاره به اینکه این کانون یکی از کانون های فعال و پویای شهرستان بوده و در مناسبت‌های مختلف برنامه  دارد افزود: همچنین در سالروز وفات حضرت ام البنین(س) نیز محفل انس با قرآن  در منزل شهید غلامعلی درویشی، به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید آیت، اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایرو هیئت امناء حرم مطهر امامزاده عبدالله(ع)برگزار و از خانواده شهید غلامعلی درویشی  تجلیل شد.

احمدوند افزود: ورود به حوزه های مختلف فرهنگی، آسیب های اجتماعی، برگزاری کلاس ‌های قرآن و آموزشی و استفاده از فضای معنوی این مکان در راستای تربیت نسلی دینی از برنامه های این کانون  و آستان مقدس امام زاد عبد الله ملایر است.

کد خبر 1246521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha