توزیع نفت سفید در خراسان شمالی آغاز شد

مسئول روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان شمالی گفت: توزیع نفت سفید به عنوان سوخت جایگزین گاز، در برخی از روستاهای اسفراین آغاز شده است و امروز در بجنورد هم انجام می شود.

علی اصغر برومند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارکرد: توزیع نفت سفید در روستاهای واقع در چهار محور شهرستان اسفراین از شب گذشته انجام شد و تاکنون هزار و ۷۰۰ خانواده روستایی این سوخت را دریافت کردند.

 


مسئول روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان شمالی گفت: توزیع نفت سفید امروز در روستاهای مسیر اسدلی و گریوان بجنورد هم انجام می شود و برای هر خانواده ۲۰ لیتر نفت سفید توزیع می شود. 

 

 

برومند افزود: میزان ذخیره نفت سفید در استان مناسب بوده و اکنون ۶ میلیون لیتر نفت سفید در استان ذخیره شده است.

 

 

وی از تامین و حمل سه میلیون لیتر نفت سفید برای استان خبر داد و گفت: این محموله به زودی به استان می رسد.

 

 

مسئول روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان شمالی افزود: سایر شهروندان در استان برای دریافت نفت سفید باید با مراجعه به سامانه سدف نسبت به ثبت درخواست اقدام کنند.

 

 

پایداری سرما و برودت هوا در روزهای اخیر منجر به صدور هشدار سطح بالای مصرف گاز در استان شده و با ادامه این روند شاهد افت فشار در برخی از شهرهای استان هستیم.

 

 

 

اداره کل هواشناسی استان خراسان شمالی کاهش ۲۴ درجه ای دمای هوا را در سردترین ساعات پیش بینی کرده که در شبانه روز گذشته در برخی از مناطق استان دما به زیر ۲۴ درجه سانتیگراد نیز رسید.

 

 

 

کد خبر 1246584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha