تمرین برای رسیدن به مرحله ایثار لازم است

خوشحال با تاکید به ضرورت تمرین برای رسیدن به مرحله ایثار گفت: در شب میلاد حضرت زهرا(س) بانی های مختلف پذیرایی از دوستداران اهل بیت(ع) را بر عهده گرفتند.

علی خوشحال با تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) دخت نبی مکرم اسلام(ص) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: حضرت زهرا(س) جان همه عالم و تجسم همه‌ خوبی‌هاست.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید بخشعلی زاده روستای ملاسرا با بیان اینکه حضرت فاطمه(س) دارای خصایص ویژه ای بودند، گفت: آنحضرت با اینکه خودش در تنگدستی بود هم به گرفتار و گرسنه و بی لباس کمک کرد و با این کارش ایثار را به نمایش میگذاشت چرا که اهل تجملات و تشریفات نبود.

 

وی افزود: ما هنوز عظمت روحی و جسمی حضرت زهرا(س) را درک نکرده ایم، چون آنحضرت به قدری عظمت داشتند و با خدا مأنوس بودند که پیغمبر(ص) نیز از وجودش بهره می‌گرفتند.

 

خوشحال با تاکید بر اینکه ایثار درجه بلندی است، گفت: برای رسیدن به این درجه باید در طول عمرمان بتوانیم این نمونه‌ها را تمرین کنیم.

 

وی در ادامه از برگزاری مراسم شب ولادت خانم حضرت زهرا(س) همرا با نماز جماعت، سخنرانی، مولودی خوانی و اهداءجوایز به خواهرانی که نام فاطمه و زهرا داشتند خبر داد و گفت: در پایان مراسم نیز پذیرایی شام از شرکت کنندگان توسط«روح الله فروزان» بانی مجلس انجام شد.

 

خوشحال اضافه کرد: همچنین محفل شام ولادت خانم حضرت زهرا(س) در مسجدالنبی ملاسرا همراه با نماز مغرب وعشاء و پذیرایی از شرکت کنندگان توسط خانواده مرحوم «گداعلی قنبری و همسر مرحومش» برگزار شد.

کد خبر 1246604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha