«موسسه مطالعاتی و پژوهشی أم أبیها» افتتاح شد

همزمان سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) ، متولی شرعی آستان مقدس حسینی از افتتاح «موسسه مطالعاتی و پژوهشی أم أبیها» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شفقتنا العربی، شیخ عبد المهدی الکربلایی، متولی شرعی آستان مقدس حسینی در مراسم افتتاحیه «دومین همایش بین المللی کوثر العصمه» گفت: همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، بعد از تاسیس دانشگاهی با نام حضرت زهرا (س)، دانشگاه الزهرا ویژه دختران، موسسه مطالعاتی و پژوهشی ام أبیها جهت پژوهش و نشر فضایل و مقام حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) افتتاح می شود.

 

وی افزود: این موسسه عهده دار پژوهش و تحقیق و نشر فضیلت آن حضرت و بیان مقام حضرت زهرا (س) با هدف ترویج فرهنگ اهل بیت (علیهم السلام) در جامعه خواهد بود.

 

نماینده آیت الله سیستانی در ادامه تاکید کرد: ما از بانوان فعال چه در داخل کشور عراق و چه در خارج از کشور که در زمینه بیان رسالت حضرت زهرا (س) فعالیتی انجام داده اند ، برای همکاری دعوت به عمل می آوریم.

 

وی اظهار کرد: این موسسه با توجه به چالش‌های فرهنگی، آموزشی و اخلاقی که خانواده و به طور کلی زنان را بیش از پیش تهدید می‌کند،  به وجود آمده است.

 

شیخ عبدالمهدی الکربلایی در ادامه گفت: زمینه را برای برگزاری مسابقه سالانه تالیف بهترین کتاب ، نسخه خطی تایید شده و چاپ شده، پایان نامه دانشگاهی، رمان یا داستانی از حضرت زهرا (س) فراهم می کنیم.

کد خبر 1246609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha