ویژه برنامه های بزرگداشت سالروز ولادت باسعادت حضرت زهرا(س) در لرستان برگزار می شود

سپهوند با برشمردن برنامه های گرامیداشت ولادت باسعادت حضرت زهرا(س) و هفته زن، گفت: این برنامه ها با رویکرد تقویت فرهنگ حجاب و عفاف در استان لرستان برگزار می شود.

مریم سپهوند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد اظهار داشت: ترویج مکتب فاطمی رویکرد برنامه های گرامیداشت سالروز ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) و مقام زن است.

 

وی افزود: ویژه برنامه های مختلف با رویکرد بزرگداشت سالروز ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) و بزرگداشت مقام زن و مادر در استان لرستان برگزار می شود.

 

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان ادامه داد: مسابقات ورزشی ، مسابقات فرهنگی و هنری ویژه بانوان در تعداد 25 پایگاه ویژه بانوان به تفکیک شهرستان برگزار می شود

 

وی بیان کرد: مسابقات کتاب و کتابخوانی و مسابقات ورزشی از جمله تیر اندازی از دیگر برنامه های  تدوین شده به مناسبت گرامیداشت سالروز ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) و مقام زن است.

 

سپهوند افزود: دیدار با خانواده شهدا، دیدار زنان شاغل با نماینده ولی فقیه در استان لرستان از دیگر برنامه های تدوین شده به مناسبت گرامیداشت سالروز ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) و مقام زن است.

 

وی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ فاطمی، اذعان داشت: ترویج فرهنگ فاطمی در جامعه در جامعه خنثی کننده توطئه های دشمنان است.

 

سپهوند با اشاره به توطئه ها اخیر دشمنان، خاطرنشان کرد: دشمنان در قالب شعارهای پوشالی به دنبال استفاده ابزاری از مقام زن است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان اظهار کرد: سیره حضرت رسول و سبک زندگی حضرت فاطمه (س) نشان دهنده نگاه اسلام به جایگاه و مقام زن است.

 

وی با بیان اینکه دشمن امروز در قالب جنگ ترکیبی تمام قد با موضوع زن به میدان مبارزه با انقلاب اسلامی و ارزش های اسلامی آمده است، خاطرنشان کرد:  روشنگری و بصیرت افزایی مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

کد خبر 1246629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha