تعداد مشترکان فعال رایتل در فارس به ۲۰۳ هزار مشترک رسیده است

سلیمان پور گفت: برای توسعه شبکه رایتل در فارس از ابتدای دولت سیزدهم ۲۱ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است و تعداد مشترکان فعال رایتل در فارس به ۲۰۳ هزار مشترک رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حمید سلیمان پور، امروز شنبه (24 دی) از سرمایه گذاری 21 میلیارد تومانی رایتل در فارس خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: برای توسعه شبکه رایتل در فارس از ابتدای دولت سیزدهم 21 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس افزود: بر این اساس، تعداد مشترکان فعال این اپراتور در فارس به 203 هزار مشترک رسیده است.

وی اعلام کرد: در استان فارس، 186 سایت ارتباطی شرکت خدمات ارتباطی رایتل به عنوان اپراتور سوم در حال حاضر در حال ارائه سرویس به مشترکان است که از این تعداد 60 سایت دارای فناوری نسل چهارم تلفن همراه هستند.

سلیمان پور ادامه داد: از آغاز به کار دولت سیزدهم این اپراتور، 11 سایت جدید شامل 6 سایت در شهر صدرا، 2 سایت در فسا، یک سایت در گراش، یک سایت در آباده و یک سایت در مرودشت احداث و راه اندازی شده است.

وی افزود: با احتساب ارتقای 51 سایت این اپراتور در شیراز به نسل چهارم  21 میلیارد تومان سرمایه گذاری در استان فارس انجام شده است.

سلیمان پور با اشاره به وضعیت اپراتور رایتل در شهر شیراز هم گفت: 75 سایت ارتباطی شرکت خدمات رایتل در مرکز استان فارس فعال است که 60 سایت در دولت سیزدهم به نسل چهارم ارتقا یافته است و 15 سایت نسل سوم هم در حال حاضر در شیراز در حال ارائه خدمات به مشترکان هستند.

وی همچنین اعلام کرد: شهرهای فسا، مرودشت، کازرون، جهرم، آباده، ممسنی، داراب، گراش، لار، اقلید، زرقان، خنج، قائمیه، اوز، ایزدخواست، صفاشهر، خور، سروستان، سعادت شهر، سورمق، سیدان، فیروزآباد، قطب آباد، قیر، کوار، لطیفی، نی ریز در حال حاضر تحت پوشش شبکه ارتباطی اپراتور سوم قرار دارند.

وی با اشاره به احتساب احداث و ارتقای سایت های جدید هم اظهار کرد: هم اکنون 186 سایت ارتباطی رایتل در استان فارس موجود است و تعداد مشترکان فعال این اپراتور در فارس به 203 هزار مشترک رسیده است.

 

کد خبر 1246652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha