شوراهای آموزش و پرورش نقش مهمی در تعلیم و تربیت جامعه دارند

نادری با بیان اینکه شوراهای آموزش و پرورش نقش مهمی در تعلیم و تربیت جامعه دارند، گفت: باید تلاش مضاعفی برای ارتباط و پیوند خانواده ها و مدرسه مسئولان صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، فرماندار ایلام، عصر امروز(۲۴ دی) در همایش بزرگداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش با اشاره به نقش مهم شوراهای آموزش و پرورش که  نقش مهمی در تعلیم و تربیت دارند، اظهار کرد: هدف از تشکیل این شوراها  هم افزایی و کمک به حوزه تعلیم و تربیت به عنوان زیرساخت اصلی جامعه هستند.

 

عبدالصاحب نادری  با تاکید بر تلاش در راستای تقویت شوراهای آموزش و پرورش، افزود: نقش شوراهای آموزش و پرورش مورد غفلت واقع شده است.

 

فرماندار ایلام تصریح کرد: قبلا به ماهیت این شوراها توجه نمی شد، جلسات منظم برگزار نمی شد و اعضا در جلسات شرکت نمی کردند، هم اکنون تا حدودی نواقص این شوراها در بخش های مختلف برطرف شده است.

 

وی افزود: زیرساخت های آموزشی در شهرستان ایلام ضعیف است، باید برای افزایش اعتبارات در این حوزه تلاش کرد.

 

نادری بیان کرد:  زیرساخت های آموزشی شهرستان ایلام فرسوده هستند، انتظار داریم مسئولان آموزش و پرورش برای توسعه عدالت به این حوزه توجه داشته باشند.

 

وی عنوان کرد: باید تلاش مضاعفی برای ارتباط و پیوند خانواده ها و مدرسه مسئولان صورت گیرد، این مهم باعت ترویج فرهنگ تعلیم و تربیت در جامعه می شود.

 

نادری بیان کرد: حفاظت و حراست از فضای آموزشی در استان نیز نیازمند توجه هستند

 

کد خبر 1246675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha