جشن تکلیف ۱۵۰۰ دانش آموزان دختر مدارس ابتدایی شهرستان ایلام برگزار شد

جشن تکلیف ۱۵۰۰ نفر از دانش آموزان دختر شهرستان ایلام در محل مصلی شهر ایلام با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، جشن تکلیف۱۵۰۰  نفر از دانش آموزان دختر مدارس ابتدایی شهرستان ایلام در محل مصلی امام خمینی (ره) این شهرستان و با حضور جمعی از مسئولان و اولیای دانش آموزان برگزار شد.

 

این مراسم که با همت معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان و اداره‌ی قرآن و عترت این معاونت و نیز مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ایلام برگزار شد علاوه بر استقبال دانش آموزان و اولیا از آن، به صورت زنده و مستقیم از سیمای مرکز ایلام نیز پخش شد.

 

 مدیرکل آموزش و پرورش استان و حجت الاسلام و المسلمین مرادبیگی مدیر حوزه‌های علمیه استان ایلام از سخنرانان اصلی این مراسم بودند.
 

علی درویشی در پایان این مراسم از نمایشگاه دست‌سازه های دانش آموزی دبستان شهید رضایی نژاد که به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (ع) و روز مادر دایر شده بود بازدید کرد.

 

قرائت قرآن، پخش سرود‌های مختلف مانند سرود ملی، سلام فرمانده و ... و نیز همخوانی دانش آموزان با آن، قرائت دکلمه و ... از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

 

کد خبر 1246678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha