سوخت جایگزین به اندازه کافی در طبس ذخیره شده است

رحیمی گفت: هیچ مورد قطع گاز روز شنبه (۲۴ دی) در طبس توسط شرکت گاز انجام‌ نشده و قطعی موقت نتیجه افت فشار و قطع اتوماتیک رگلاتور ورودی منزل بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، علی اکبر رحیمی شامگاه شنبه (۲۴ دی) در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: کاهش مصرف به معنی سخت گذشتن بر مردم نیست بلکه حتی یک‌ درجه یا یک شعله کمتر تا افت فشار موجب اذیت همشهریان نشود.

 

فرماندار ویژه طبس با بیان اینکه ۹ نانوایی روز یکشنبه ۲۵ دی‌ماه در شهر طبس فعالیت خواهند کرد، افزود: تعدادی نیز در بخش‌ها‌ی مختلف این شهرستان از ساعت ۹ صبح تا ۲۰ شب به طور مداوم پخت خواهند داشت که لیست آن‌ها اعلام می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه چند سالن ورزشی و امکان عمومی به سوخت جایگزین مجهز شده است، ادامه داد: سیستم‌های گرمایشی این اماکن‌ تبدیل سوخت شده است و گرمای آن تامین شده است تا در صورت قطع گاز جای مناسب برای مردم فراهم باشد.

 

رحیمی تاکید کرد: هیچ مورد قطع گاز روز شنبه ۲۴ دی ماه در طبس توسط شرکت گاز انجام‌ نشده و قطعی موقت نتیجه افت فشار و قطع اتوماتیک رگلاتور ورودی منزل بوده است.

 

فرماندار ویژه طبس با بیان اينکه تمامی مسئولان شهرستان در آماده‌باش کامل هستند، گفت: همه در کنار هستیم تا چند روز سخت سرما سپری شود و قطعا معرفت و مهربانی مردم ما موجب خواهد شد برای رفاه یکدیگر نهایت صرفه‌جویی را داشته باشند.

 

 

 

 

کد خبر 1246709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha