اهدای جهیزیه به زوج جوان نیازمند به همت کانون شهیداکبرزاده طبس

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید اکبرزاده طبس گفت: به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و به همت کانون فرهنگی هنری شهید عباس اکبرزاده یک سری از وسایل ضروری جهیزیه به یک زوج جوان نیازمند اهدا شد.

سیدمحمد غلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری شهید اکبرزاده طبس به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) برنامه های مختلفی را در دستور کار قرار داد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید اکبرزاده طبس ادامه داد: در این راستا بحث آذین بندی، سخنرانی و مولودی خوانی توسط اعضای کانون در محله و مسجد اجرایی شد.

 

وی به توزیع غذای گرم اشاره کرد و گفت: طی شب ولادت حضرت زهرا(س) بعد از برگزاری مراسم جشن بحث پخت و توزیع ۳۰۰ پرس غذای گرم به همت کانون فرهنگی هنری شهید عباس اکبرزاده طبس در دستور کار قرار داشت.

 

غلامی در ادامه عنوان کرد: به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و به همت کانون فرهنگی هنری شهید عباس اکبرزاده یک سری از وسایل ضروری جهیزیه به یک زوج جوان نیازمند اهدا شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید اکبرزاده طبس با با اشاره به اهدای شاخه گل و لوح تقدیر به بانوان محجبه ملقب به نام حضرت زهرا(س) گفت: طی جشن میلاد حضرت زهرا(س) به ۲۵ نفر از بانوان مزین به القاب دخت نبی اکرم(ص) جوایزی به همت این کانون داده شد.

 

 

 

 

 

کد خبر 1246716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha