سعادت انسان در گرو حرکت در امتداد مسیر نورانی شهداست

اسدی با بیان اینکه سعادت انسان در گرو حرکت در امتداد مسیر نورانی شهداست، گفت: خانواده های شهدا و ایثارگران الگو و اسوه مقاومت و ایستادگی هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام،در ادامه دیدارهای مستمر با جامعه معزز ایثارگری و در راستای تکریم خانواده معزز ایثاگران و اجرای  طرح سپاس، با خانواده  معظم شهید والامقام علی اکبر مرادیان فر و همچنین جانبازان گرانقدر علی نجات نیک بختان و فرخ عزیز زاده دیدار و گفت و گو کرد.

 

جمال اسدی در این دیدارها با بیان اینکه همه ما امروز مرهون و مدیون ایثار و از خودگذشتگی شهدا و جانبازان هستیم، گفت: تکریم و تجلیل از خانواده های معزز شهدا و دیدار و سرکشی از جانبازان وظیفه همه آحاد جامعه است چرا که امنیت  اقتدار نظام اسلامی در سایه ایثار و از خود گذشتگی شهدا و ایثارگران و خانواده های آنان ایجاد شده است.

 

وی با تاکید بر قدردانی از خانواده های شهدا و ایثارگران، ابراز کرد: خانواده های شهدا و ایثارگران الگو و اسوه مقاومت و ایستادگی در برابر همه هجمه های فرهنگی و جنگ نرم دشمنان هستند که در تلاش هستند جامعه را از فرهنگ ایثار و شهادت دور کنند.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام بیان کرد: سیره و منش شهدا را باید سرلوحه زندگی خود قرار داد چرا که سعادت انسان در گرو حرکت در امتداد مسیر نورانی شهدا است.

 

گفتنی است؛ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در این آیین از خانواده های معزز شهید والامقام علی اکبر مرادیان فر و جانبازان گرانقدر علی نجات نیک بختان و فرخ عزیز زاده  تجلیل کرد.

کد خبر 1246734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha