خیرین بافقی ۲۴۷ میلیون ریال برای تامین جهیزیه دختران نیازمند هدیه کردند

۲۴۷ میلیون ریال برای تامین بخشی از جهیزیه نوعروسان شهرستان بافق به مجمع خیران بافق هدیه کردند تا اقلام ساده مورد نیاز خریداری شود.

حسن امیرزاده رئیس مجمع خیران بافق در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: این رقم از پنج خیر جمع آوری شده و به زودی جهیزه مورد نظر، خریداری و به نوعروسان نیازمند اهدا می شود.

 

وی گفت: فعالان حوزه امور خیریه در تلاش برای خرید اقلام  و اهدا ضروری ترین نیاز نو عروسان شهرستان بافق هیتند که انشاء الله به زودی محقق می شود.

 

مدیرعامل مجمع خیران شهرستان بافق افزود : در سالجاری به مناسبت دهه ولایت و امامت تعداد ۲۵ سری جهیزیه به ارزش حدود ۵۵۰ میلیون تومان به زوج های جوان نیازمند اهدا شد.

 

به گفته وی اقلام تهیه و توزیع شده شامل اجاق گاز، ماشین لباسشویی، جارو برقی، پنکه، اتو، فرش، پتو، سرویس های قابلمه،چینی، قاشق و چنگال، سرویس پلاستیک، کتری ، قوری ،رختخواب، ظروف آشپزخانه و دیگر لوازم جزیی است.

 

این مسئول به ترویج ازدواج آسان و کاهش هزینه‌ های زندگی زوج‌های نیازمند اشاره کرد و افزود: دومین پویش جهیزیه آسمانی این ایام با هدف تامین جهیزیه جامعه هدف برگزار شد و با کمک مدیران و مددکاران موسسه خیریه، اقلام ضروری زندگی به نوعروسان اهدا شد.

 

به گفته میرزاده همچنین تعدادی بسته فرهنگی شامل کتاب، سجاده و از این قبیل لوازم در اختیار این زوج‌ها قرار گرفت.

 

مدیرعامل مجمع خیران شهرستان بافق تصریح کرد: هدف از این کار تسهیل در ازدواج، کمک به جوانان نیازمند، تشویق و ترغیب به تشکیل خانواده و کم کردن آسیب های اجتماعی است.

 

 هم اکنون یک هزار معلول زیرپوشش بهزیستی و هزار و ۳۳۶ نفر هم شامل ۹۰۰ خانواده ( تک خدمتی و چند خدمتی) از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) بافق استفاده می‌کنند که مجمع یادشده نقش مهمی در کمک به نیازمندان منطقه بر عهده دارد.

 

18 موسسه خیره زیر نظر مجمع خیران شهرستان بافق فعالیت دارند و کمک های مردمی به صورت متمرکز از سوی مجمع یاد شده ، توزیع می شود.

کد خبر 1246769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha