امدادرسانی نجاتگران هلال احمر خوزستان به بیش از ۸۷۰ حادثه دیده در ۲ روز گذشته

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان، گفت: در ۲ روز گذشته به بیش از ۸۷۰ آسیب دیده بر اثر بارش برف و باران امدادرسانی شده است.

امیرعباس نجفی بابادی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، اظهار کرد: در ۲ روز گذشته با توجه به بارش نزولات آسمانی در سراسر استان، ٧٨ خودروی گرفتار در برف و کولاک به همت نجاتگران جمعیت هلال احمر رهاسازی شدند.

 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان، اضافه کرد: نجاتگران این جمعیت در ۴۸ ساعت گذشته با مشارکت ٢۵ تیم به ١۵٩ خانوار امدادرسانی کرده اند.

 

وی با اشاره به اینکه نجاتگران این جمعیت ۱۵ عملیات امدادی را در این بازه زمانی به انجام رسانده اند، افزود: ۵۲ متاثر از بارش برف و باران نیز به مناطق امن منتقل و اسکان اضطراری یافته اند.

 

نجفی ادامه داد: عزیزان اسکان یافته اقلام زیستی شامل پتو، موکت، روشنایی، ست های بهداشتی و همچنین بسته های غذایی ٧٢ ساعته دریافت کرده اند. 

 

وی تصریح کرد: شهرستان های آبادان، بهبهان، گتوند، آغاجاری، باغملک، دشت آزادگان، هویزه، ایذه و شوشتر متأثر از آبگرفتگی ها و شهرستان های اندیکا و دزپارت طی این مدت تحت تأثیر برف و کولاک بوده اند.

 

کد خبر 1246782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha