نگاه دولت در لایحه بودجه امسال به حوزه فرهنگ دغدغه مندانه است

عضو هیات رئیسه کمیسیون تلفیق با بیان اینکه نگاه دولت در لایحه بودجه امسال به حوزه فرهنگ دغدغه مندانه است،گفت: متاسفانه در سالیان متمادی مجلس ها و دولت ها به مسئله فرهنگ بی توجهی کردند.

حجت الاسلام مجید نصیرایی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان در مورد بودجه بخش فرهنگ در لایحه بودجه ۱۴۰۲ گفت: اگر بخواهیم ارزیابی دقیقی داشته باشیم باید بگویم به نسبت قبل، نگاه به حوزه فرهنگ یک نگاه واقعی و صحیح و دغدغه مندانه است. نگاه دولت در لایحه امسال دغدغه مندانه است.

 


عضو هیات رئیسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ اظهار کرد: نگاه در لایحه بودجه امسال به حوزه فرهنگ‌ به صورت کلی، حقیقی و رو به جلو است اما به نسبت آن چیزی که باید باشد بدون تردید ما فاصله جدی داریم و معتقدم بخش مهمی از ضعف های که امروز در حوزه های اجتماعی سیاسی اقتصادی داریم منشا آن ضعف های بوده است که در سال‌های اخیر در مسئله فرهنگ و بی توجهی های که در این حوزه ها شده است. اگر حتی یک نفر هم در اثر بی توجهی های ما به حوزه فرهنگ آسیب دیده باشد این یک نفر زیاد است و وضعیتی که امروز می بینیم‌ محصول بی توجهی های ماست.

 


وی خاطر نشان کرد: متاسفانه در سالیان متمادی مجلس ها و دولت ها به مسئله فرهنگ بی توجهی کردند اما با رویکردی که مجلس و‌ دولت فعلی دارند قطعا نگاهها نسبت به گذشته به حوزه فرهنگ در لوایح بودجه بهتر و تقویت شده و‌ می شود.

کد خبر 1246789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha