مسلمانان بوسنی خواستار توقف هتک حرمت مساجد شدند

گروهی از افراد ناشناس مسجدی در شمال غربی بوسنی و هرزگوین را مورد هتک حرمت قرار دادند که این اقدام موجب به راه افتادن موجی از انتقادات گسترده از سوی مسلمانان بوسنیایی در مورد حمله به اماکن عبادی مسلمانان شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «dailysabah»، گروهی از افراد ناشناس مسجدی در شمال غربی بوسنی و هرزگوین را مورد هتک حرمت قرار دادند که این اقدام موجب به راه افتادن موجی از انتقادات گسترده  از سوی مسلمانان بوسنیایی شد.

 

در گزارشی اعلام کرد که افراد ناشنانس دیوارهای مسجد «داسنیکا» در شهر «بیجلینا» را با شعارهای ضد اسلامی پر کردند.

 

این مجمع اقدام تحریک آمیز این افراد ناشناس که اقدامی اسلام هراسانه محسوب می شود را به شدت محکوم کرد و از پلیس محلی خواست تا عاملان این اقدام را شناسایی و دستگیر کند.

 

«امیر موسلیچ»، رئیس مجمع اتحادیه اسلامی گفت که مسلمانان تا روشن شدن وضعیت این مسئله و دستگیری افرادی که مسجد «داسنیکا» را هدف هتک حرمت قرار دادند ساکت نخواهند نشست.

 

وی در این باره گفت: این اولین حمله به مسلمانان نیست و یک اقداک تکرار شونده است ، بنابراین ما از پلیس می خواهیم که تحقیق کند چه افرادی مرتکب این اقدامات ضد اسلامی می شوند و عدالت را در مورد آنها اجرا کند.

 

رئیس مجمع اتحادیه اسلامی با اشاره به اینکه هتک حرمت مسجد به دلیل افزایش اسلام هراسانه در حال افزایش است، تاکید کرد که نباید اجازه داده شود این روند ادامه پیدا کند و مکان های عبادی مسلمانان باید از گزند افراد خرابکار در امان بمانند.

کد خبر 1246799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha