وقتی کار جهادی برودت هوا نمی‌شناسد/ گروه‌های جهادی برای خدمت به مردم پای کار هستند

هنری از سازماندهی ۱۲۵ گروه‌های جهادی خراسان جنوبی برای خدمت رسانی به مردم در اوج سرمای زمستان و افت شدید فشار گاز در برخی مناطق استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، مهدی هنری امروز(۲۵ دی) در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به سرما شدید در زمستان امسال و افت فشار گاز در استان های شرقی کشور، اظهار کرد: در همین راستا از هفته گذشته اطلاع رسانی به گروه‌های جهادی صورت گرفت و بیش از ۱۲۵ گروه جهادی برای خدمت رسانی به هموطنان با فراگیری آموزش های لازم سازماندهی شدند.

 

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با اشاره به آموزش و اطلاع رسانی جهادگران به مردم برای صرفه جویی و کاهش مصرف خانگی گاز، ادامه داد: آمادگی گروه های جهادی برای توزیع سوخت نفت از طریق جایگاه های روستاها و جمع آوری بخاری های نفتی و برقی و تعمیر و بازسازی آنها از دیگر اقدامات جهادگران است.

 

وی به قطع موردی گاز در روز گذشته در برخی روستاهای بشرویه اشاره و عنوان کرد: قرارگاه جهادی امام رضا(ع) بشرویه پای کار آمد و تعداد ۱۱۰ عدد کرسی برقی را ساخته و در بین مردم توزيع کردند.

 

هنری با بیان اینکه تعمیر ۶۰ بخاری نفتی قدیمی دریافتی از آموزش پرورش توسط جهادگران بشرویه برای توزیع در بین مردم در حال انجام است، افزود: با کمک گروه‌های جهادی فردوس نیز بیش از ۱۰۰ چراغ و بخاری نفتی برای شرایط بحران جمع آوری شده است.

 

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با اشاره به انجام فراخوان و شناسایی بانوان توانمند در زمینه پخت نان هیزمی در بشرویه، گفت: در تمامی شهرستان ها قرارگاه جهادی فعال شده و ضمن آگاه سازی مردم و رصد کامل ‌روستاها و مناطق مختلف سطح شهرستان با هماهنگی مدیریت بحران آماده خدمت رسانی است.

 

 

کد خبر 1246800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha