اجرای  طرح نذر امام کانون خدمت رضوی خانواده  استان کرمانشاه

امامیان،گفت:با عنایت حضرت رضا(ع) از طرف مرکز امور خانواده و بانوان آستان قدس رضوی طرح نذر امام با هدف آزادی بانوان معسر و مردان در بند در سراسر کشور شکل گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه به نقل از روابط عمومی کانون خدمت رضوی استان کرمانشاه ،سید محمد جعفر امامیان ،گفت:در طرح نذر امام کانون خدمت رضوی خانواده  استان هفدهمین زندانی جرائم غیر عمد به آغوش خانواده بازگشت.

 

دبیر کانون های خدمت رضوی استان کرمانشاه ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت صدیقه طاهره(س) اظهار داشت: با عنایت حضرت رضا(ع) از طرف مرکز امور خانواده و بانوان آستان قدس رضوی طرح نذر امام با هدف آزادی  بانوان معسر  و مردان در بند در سراسر کشور شکل گرفت و بحمدالله کانون خانواده رضوی استان کرمانشاه جزو پیشگامان کشور در اجرای این طرح بود.

 

وی خاطر نشان کرد:این طرح با عقد تفاهم نامه فی ما بین کانون خدمت رضوی و ستاد دیه در حال اجراست که تا کنون ۷ مادر و بانوی معسر که به دلیل بدهی و جرائم غیر عمد با مجموع بدهی ۴۳۵ میلیون تومان در زندان بسر میبرند، طی ۵ مرحله به آغوش خانواده بازگشته اند.

 

امامیان تصریح کرد: این طرح با آزادی ۹ مرد با بدهی جرائم غیر عمد با مجموع پرداختی۶۴۲ میلیون تومان ادامه پیدا کرد و در ایام سالروز میلاد حضرت زهرا(س) شاهد آزادی هفدهمین مددجو از زندان هستیم.

کد خبر 1246844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha