۱۰۰ نانوایی در خراسان شمالی دوگانه سوز است

سرپرست دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: اکنون ۱۰۰ باب نانوایی در استان دوگانه سوز است که تلاش داریم برای شمار بیشتری از این واحدها، تجهیزات سوخت دوم تامین شود.

مرتضی رجایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با بیان اینکه اهمیت استفاده از سوخت دوم در نانوایی های شهرستان اسفراین در اولویت است، اظهار کرد: در اسفراین ۲۱ واحد نانوایی دوگانه سوز شده است.

 


سرپرست دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی افزود: اکنون در راز و جرگلان ۲۳ واحد نانوایی و در بجنورد هفت نانوایی دوگانه سوز است و  برخی نانوایی های استان در روزهای اخیر دوگانه سوز شده است.

 


وی خاطرنشان کرد: برای دوگانه سوز کردن نانوایی ها نیاز به اعتبار است که درخواست منابع برای خرید مشعل نانوایی ها به سازمان مدیریت بحران کشور داده شده است. 

 

 

سرپرست دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی افزود: با توجه به دغدغه ها و بحران ایجاد شده در تامین گاز، نیاز است تا نانوایی ها دوگانه سوز شوند تا در شرایط اضطرار، مردم نگران تامین نان مورد نیاز نباشند.

 


رجایی درباره تامین آرد مورد نیاز در شرایط بحران گفت: آرد مورد نیاز شرایط بحران تامین شده و در این باره نگرانی وجود ندارد.

 


وی افزود: چهار باب نانوایی سیار دوگانه سوز هم برای پخت نان در شرایط اضطرار پیش بینی شده است.

 


رجایی همچنین با بیان اینکه افت شدید فشار گاز در استان سبب نگرانی است، گفت: با تدابیر و اقدامات انجام شده، فعلا قطعی گاز در هیچ نقطه ای از استان رخ نداده است.  

 


سرپرست دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی افزود: اولویت ما تامین گاز بخش خانگی است و در این زمینه تلاش داریم تا قطعی در این بخش اتفاق نیفتد.

 


پایداری سرما و برودت هوا در روزهای اخیر منجر به صدور هشدار سطح بالای مصرف گاز در استان شده و با ادامه این روند شاهد افت فشار در برخی از شهرهای استان هستیم.

 

 

اداره کل هواشناسی استان خراسان شمالی کاهش ۲۴ درجه‌ای دمای هوا را در سردترین ساعات پیش بینی کرده است.

 

 

کد خبر 1246857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha