مشکل امروز، حرکت بر اقتصاد سرمایه داری است

سردار فدوی مشکل اقتصادی امروز را ناشی از مبنا و حرکت براقتصاد سرمایه داری، پس از پایان جنگ تحمیلی دانست و بر عمل به قانون اساسی و اصول اقتصاد اسلامی برای حل مشکلات، تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، سردار علی فدوی، امروز یک‌شنبه ۲۵دی‌ماه در همایش جهاد تبیین در گلپایگان، بزرگترین معروف را تشکیل حکومت اسلامی توسط امام خمینی (ره) بیان کرد و گفت: پاسداری از حکومتی که براساس اسلام شکل گرفته، پس از انقلاب اسلامی، بزرگترین معروف است و ۲۲ بهمن سال جاری باشکوه بیشتری جلوه می کند و وارد ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی می شود.

جانشین فرمانده کل سپاه با یاد آوری اینکه حمله علیه انقلاب اسلامی از ۲۴ بهمن ۱۳۵۷ و با حمله به کردستان شروع شد، بیان کرد: دشمنی با انقلاب اسلامی ۴۴ سال است که صورت می گیرد ولی حتی یک پیروزی نتوانستند کسب کنند و اگرنه در گوش دنیا فریاد می کردند.

وی به برتری ابزارهای مادی و دنیایی مثل رسانه، علم و نظامی دشمن را از انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: بودجه نظامی یک سال آمریکا معادل فروش ۱۰۰ سال نفت ایران بود ولی نتیجه این جنگ برعکس شد، اگر کاری نکردند، دلیل بر نخواستن نبود، نتوانستند، آمریکایی اگر یک روز زودتر ، انقلاب اسلامی نباشد، خوشحال می شود ولی نتیجه را خدا مشخص می کند.

دفاع و پاسداری از انقلاب اسلامی بزرگترین تکلیف، وظیفه و معروف 

سردار فدوی با یادآوری این سخن امام خمینی (ره) که موظف به تکلیف و نه نتیجه هستیم، تبیین کرد: اگر انسان، تکالیف مشخص شده توسط خدا را عمل کند، خدا نتیجه را به خوبی رقم می زند و اگر کوتاهی کند، شکست می خورند و نمونه های آن در جنگ احد و حنین و عاشورا می توان دید که در آن ها، مسلمانان، فرار کردند یا همراهی باطل شدند.

جانشین فرمانده کل سپاه به اذعان ۸۷ کشور برای حمایت از عراق در هشت سال جنگ تحمیلی و ۴۴ سال به صورت نهان علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: دشمن، کوچکترین پیروزی کسب نکرد زیرا انقلاب اسلامی یک روز را برای کسب قوه و استطاعت از دست نداده است.

وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی و معیشت شایسته ایران اسلامی نیست و چنین اتحادی علیه جبهه حق از نوادر تاریخ است، تاکید کرد: انقلاب اسلامی پدیده تازه ای نبود و همان اسلام است و کلام امام خمینی(ره) در همه عمر فقط اسلام می یابید و به صورت قطعی،دفاع و پاسداری از انقلاب اسلامی بزرگترین تکلیف، وظیفه و معروف است.

دشمن نتوانست یک روستا را تصرف کند 

سردار فدوی با یادآوری ایران، تنها کشوری بود که به بهانه کرونا به صورت کامل تعطیل شد و میلیون ها دانش اموز و دانشجو را به فضای مجازی و اینترنت رها و بی کنترل سپرد که ناشی از نفوذ بود، تشریح کرد: دشمن تفکر کرد که با کار روی ذهن و اندیشه و ساخت بهانه می توانند علیه انقلاب اسلامی کاری کنند ولی آمریکا، خدا، پیامبر و ائمه اطهار و شهید را درک نمی کند و در محاسبات خود نمی آورد و با تصویر سازی از واقعیت می تواند مردم را علیه انقلاب اسلامی به میدان بیاورد.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه یک روستا برای تشییع شهیدی گمنام ۱۰ کیلومتر راهپیمایی می کند، گفت: دشمن نتوانست یک روستا را تصرف کند و فقط، سر و صدای زیادی دارد و چون علیه فطرت حرف زدند ، مردم همراهی نکردند و تعداد آنها، محدود و قابل شمارش بود و دشمن، اشتباه محاسباتی در فتنه اخیر کرد.

وی با بیان اینکه دستور در این فتنه، نداشتن سلاح توسط پاسدار و بسیجی ها بود، بیان کرد: بسیج به تنهایی در فتنه اخیر حدود ۶۰ شهید و هزاران مجروح داد، بسیجی بی سلاح بود و دشمن خبیثانه عمل می‌کرد و صحنه هایی مانند روضه امام حسین (ع) خلق کرد و بسیجی پس از مدتی، سلاح ساچمه ای پلاستیکی و نه فلزی دست گرفت.

مشکل اقتصادی امروز  ناشی از حرکت بر اقتصاد سرمایه داری است

.سردار فدوی با یادآوری اینکه انقلاب اسلامی از ۱۵ آبان ۱۳۵۸ تحریم شد و مردم تا اواسط دولت دهم متوجه فشار تحریم نشدند، ادامه داد: روسیه و اوکراین، چند ماه در حال جنگ هستند و همدیگر را تحریم کردندو کشورهای اروپایی که ۵۰۰ سال، به چپاول و استعمار پرداختند و با جنگ در کشوری، گرفتار شدند و انقلاب اسلامی در مدت تحریم های علیه خود، هیچ گاه همانند کشورهای اروپایی به مردم خود، توصیه به جمع اوری، هیزم و مدفوع حیوانات نکرد.

جانشین فرمانده کل سپاه با یاد آوری اینکه پس از پایان جنگ هشت ساله، حرکت اقتصاد بر مبنای سرمایه داری با جای اقتصاد اسلامی در دستور کار قرار گرفت و نتیجه امروزی را رقم زد، تصریح کرد: اگر دولت ها بر مبنای اصول دوم و سوم قانون اساسی عمل می کردند ، بسیاری از کارها صورت نمی گرفت و نتیجه امروزی را شاهد نبودیم.

وی با یاد آوری اینکه در ابتدای جنگ، همه استان کردستان از دست رفته بود که با شهادت هزاران نفر ، آزاد شد، ولی بیرون آمدن چند نفر در فتنه اخیر معادل سقوط نظام تلقی شد، تاکید کرد: سپاه در هر زمینه ای که وارد شده است موفق شده است، زیرا این کشور انسان های با کفایت بسیاری دارد.

سردار فدوی به جهاد آبرسانی در ۱۸ هزار روستای خوزستان، همدان، سنندج و سیستان و بلوچستان توسط سپاه اشاره کرد و افزود: تاریخ اسپانیا، دلیلی بر استفاده ابزاری زن برای سو استفاده دشمنان اسلام است و در این عرصه زنان مسلمان خط مقدم و مردان پشتیبان آنها برای عمل به دستور قرآن هستند./

کد خبر 1246866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha