بانوان آستارایی تجلیل شدند

به مناسبت سالروز میلاد حضرت زهرا(س)، روز مادر و زن؛ بانوان آستارایی به همت بخشدار مرکزی این شهرستان تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، آیین تجلیل از بانوان شاغل در بخشداری، بانوان عضو شوراهای اسلامی روستاها و جمعی از بانوان فعال در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و ... عصر امروز(یکشنبه، ۲۵ دی) به همت بخشدار بخش مرکزی و رئیس و اعضای شورای اسلامی بخش مرکزی در محل بخشداری این شهرستان تجلیل شدند.

 

سخاوت سلیمان‌نژاد در این آیین با تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا(س)، روز زن و مادر،اظهارکرد: یقینا تمامی شما بانوان فرهیخته الگوی‌تان، حضرت زهرا(س) است و در امور زندگی از این بانوی بزرگ پیروی می‌کنید.

 

بخشدار بخش مرکزی بندر آستارا با بیان‌اینکه بانوان شاغل در بخشداری و سایر بانوان حاضر در جمع جدایی از وظیفه بزرگ مادری و تعلیم و تربیت فرزندان توانسته‌اند به خوبی در بخش‌های مختلف اداری، واحدها و عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و ... نقش خود را ایفا کنند، افزود: این نشان از توانمندی بالای شما بانوان دارد.

 

سلیمان‌نژاد خاطرنشان‌کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) در همسرداری، وفاداری، صداقت، صبر و شکیبایی، پاکدامنی و تربیت فرزندان در همه دوران سرآمد بودند و بی‌شک زندگی آن بزرگوار می‌تواند الگویی کامل و ارزشمند برای زنان ایرانی و حتی آقایان در زندگی فردی و اجتماعی باشد.

 

سید حاتم موسوی نیز در این آیین سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، روز زن و مادر را تبریک گفت و افزود: جایگاه و مقام زن در اسلام بسیار بالا است.

 

رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی بندر آستارا با بیان‌اینکه به فرموده پیامبر گرامی اسلام بهشت زیر پای مادارن است، گفت: خوشبختانه در کشور ما زنان علاوه بر تربیت فرزندان و همسرداری در تمامی عرصه‌ها حضور فعال دارند که قابل ستایش است.

 

گفتنی است،  در پایان با اهداء لوح یادبود و هدایایی از بانوان حاضر در این آیین تجلیل شد.

کد خبر 1246883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha