مسئولان باید در راستای پیام و اهداف و آرمان شهدا برای مردم الگو باشند

سردار محمدی اصل گفت: مسئولان باید در راستای پیام و اهداف و آرمان شهدا برای مردم الگو باشند و احساس مسئولیت کنند و به خون شهدا وفادار باشند نه اینکه مردم را با عمل خودشان از پیام و آرامان و وصایای شهدا دور کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، سردار غلامحسین محمدی اصل ظهر دیروز (25 دی ماه) در جلسه ستاد ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل که در سالن جلسه شهید رجایی استانداری برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان و میلاد با سعادت حضرت زهرا(س)، گفت: استان اردبیل در ایام اخیر و در ایام شهادت حضرت زهرا(س) میزبان ۱۰ شهید گمنام والامقام بود که این حضور شهدا مایه خیر و برکت برای استان بود.

 

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد: شهدای گمنام تازه تفحص شده فتنه را که از خارج از کشور و از طریق دشمنان قسم خورده مدیریت می شد را خاموش کردند.

 

وی افزود: از مردم ولایتمدار و همیشه صحنه استان که در برنامه های تشییع و خاکسپاری شهدا بی بدیل و بی نظیر بودند قدردانی میکنم ولی از برخی مسئولان به دلیل عدم حضور در ۱۱۱ برنامه اجرا شده برای شهدای گمنام گلایه مند هستیم.

 

سردار محمدی اصل شهدا را نماد عزت و اقتدار کشور عنوان کرد و ادامه داد: عملکرد برخی مسئولین و مدیران استانی در راستای پیام و اهداف و شهدا قابل قبول نیست چرا که همه مسئولین در قبال شهدا وظایف سنگین و خطیری دارند.

 

فرمانده سپاه استان اردبیل همچنین در این جلسه امنیت و آرامش ایران اسلامی را ثمره خون شهدا توصیف و تاکید کرد: اگر جانفشانی و ایثار شهدای عزیز ما نبود، بدون شک با توطئه دشمنان و کینه‌ای که آنان از نظام و ملت ایران دارند کشور ما همچون سوریه و افغانستان می‌شد.

 

سردار محمدی اصل اظهار داشت: مسئولان باید در راستای پیام و اهداف و آرمان شهدا برای مردم الگو باشند و احساس مسئولیت کنند و به خون شهدا وفادار باشند نه اینکه مردم را با عمل خودشان از پیام و آرامان و وصایای شهدا دور کنند.

 

 دبیر کل کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل با بیان اینکه کنگره شهدای برای همه است و همه مدیران و مسئولان باید در این خصوص قدم بردارند، یادآور شد: برگزاری هرچه بهتر کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل اهتمام و اراده جهادی و میدانی مدیران و مسئولین استان را می طلبد و کم کاری در این خصوص قابل قبول نمی باشد‌.

کد خبر 1246922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha