دوره مقدماتی آموزش سواد رسانه‌ای و تصویربرداری «مکتب سردار سلیمانی» برگزار می‌شود

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری سعادت جعفرآباد از برگزاری دوره مقدماتی آموزش سواد رسانه ای و تصویربرداری «مکتب سردار سلیمانی» خبر داد.

وحید اصغری به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: دوره مقدماتی آموزش سواد رسانه ای و تصویربرداری «مکتب سردار سلیمانی» با حضور اعضای این کانون برگزار می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری سعادت تصریح کرد: ثبت نام در این دوره کاملا رایگان است و در پایان دوره نیز مدرک معتبر اعطا خواهد شد.

 

وی اعلام داشت: آسیب شناسی فضای مجازی، مبانی و کلیات سواد رسانه ای، جریان سازی در رسانه، امنیت در فضای مجازی و آموزش تصویربرداری از جمله سرفصل های این دوره آموزشی است.

 

اصغری خاطر نشان کرد: فضای مجازی یکی از ارکان تهاجمی دشمنان در جنگ نرم است و باید نوجوانان و جوانان در این راستا آموزش های مقابله با این آسیب ها آشنایی بیشتری داشته باشند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری سعادت افزود: این دوره های آموزشی با هدف یادگیری سواد رسانه ای و مقابله با جنگ نرم دشمنان است تا با استفاده از شبکه های اجتماعی بتوانیم این توطئه ها را خنثی سازی کنیم.

 

اصغری ادامه داد: بچه های مسجد با حضور پررنگ خود در فضای مجازی تلاش می کنند تا جبهه انقلاب اسلامی را در فضای مجازی تقویت کند و به مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان بپردازد.

 

 

کد خبر 1246971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha