برترین های مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت خانواده طلاب زنجانی اعلام شد

اسامی نفرات برگزیده بخش کتبی و شفاهی مرحله نخست پنجمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت(ع) خانواده طلاب در بخش استانی اعلام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، مرحله اول پنجمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت(ع) خانواده طلاب در زنجان به طور همزمان با سراسر کشور با رویکرد جدید (آموزش، مسابقه و محفل) ویژه همسر و فرزندان طلاب برادر، طلاب خواهر و فرزندانشان در آذر ماه سال جاری با حضور شرکت کنندگان برگزار شد.

 

در بخش کتبی این مسابقات از استان زنجان، خانم زینب شقاقی و رقیه شکوری در رشته تفسیر سوره احزاب و سیده رقیه موسوی در رشته صحیفه سجادیه پذیرفته شدند و در بخش شفاهی؛ فاطمه رحمانی در رشته حفظ ۱۵ سوره آخر قرآن کریم، فاطمه محیا زارعی در رشته ترتیل جزء ۲۹، ریحانه نوری و شقایق بهرامی در رشته حفظ یک جزء، فاطمه تیموری در رشته حفظ ۵ جزء پیوسته، فریبا توکلی در رشته حفظ ۱۰ جزء پیوسته و زهره طلایی، کبری نوری، فاطمه صادقی فرد و آرزو بابالو در رشته ترتیل جزء ۲۸ و ۲۹ قرآن کریم موفق به کسب رتبه های برتر این مسابقات شدند.

 

جوایز بخش همسر طلاب برادر و فرزندان (طلاب برادر و طلاب خواهر) توسط اداره کل مرکز خدمات حوزه علمیه استان و جوایز طلاب خواهر توسط حوزه علمیه خواهران در استان می باشد که طی مراسمی به ایشان اهدا خواهد شد.

            

کد خبر 1247009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha