طرح‌های اقتصاد دریا محور در برنامه هفتم توسعه قرار دارد

آرامی، عملیات اجرایی اسکله تنبان را یک کار تلفیقی در حوزه اقتصاد دریامحور با مشارکت مردم و سازمان بنادر عنوان کرد که در ذیل بودجه‌های برنامه هفتم توسعه دولت قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان هرمزگان، منصور آرامی در آیین آغاز عملیات اجرایی احداث موج‌شکن روستای تنبان قشم از تلاش‌های وزارت راه و شهرسازی، اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان و اعضای شورا و دهیار این روستا که با پیگیر چند ساله موجبات آغاز عملیات اجرایی این موج‌شکن چندمنظوره را رقم زدند، قدردانی کرد.

 

وی، آغاز عملیات اجرایی اسکله تنبان را یک کار تلفیقی در حوزه اقتصاد دریامحور با مشارکت مردم و سازمان بنادر عنوان کرد که در ذیل بودجه‌های برنامه هفتم توسعه دولت قرار خواهد گرفت.

 

نائب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با رویکرد جدیدی که در سازمان بنادر ودریا نوردی وجود دارد مقرر شده این کار مشارکتی در دو بخش انجام پذیرد؛ بخش نخست که مربوط به ایجاد زیرساخت و ابنیه و توسط مردم محلی اجرا خواهد شد و بخش دوم که بحث‌های مربوط به اسکله شناور، مجوزها و نظارت‌های فنی کار است بر عهده سازمان بنادر بعنوان نهاد حاکمیتی قرار دارد.

 

نماینده مردم قشم، بندرعباس، حاجی‌آباد و ابوموسی ابراز امیدواری کرد این اقدام که نتیجه پیگیری مجدانه مردم محلی و اهتمام اداره کل بنادر استان در امر تسهیل صدور مجوز و پشتیبانی فنی و خدماتی است در سایر استان‌های کشور نیز ایجاد شود.

 

آرامی بیان کرد: مجلس شورای اسلامی نیز برای احداث موج‌ شکن‌های کوچک و چندمنظوره با مشارکت مردم و سازمان بنادر در سایر استان‌ها تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت.

 

 

 

 

کد خبر 1247018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha