آمادگی بقاع متبرکه خراسان جنوبی برای اسکان مسافران

حجت الاسلام بخشی پور گفت: بقاع متبرکه خراسان جنوبی در صورت قطع نشدن گاز آمادگی میزبانی از مسافران و مردم در خراسان جنوبی در شرایط اضطراری با توجه به سرما و برودت بی سابقه هوا را دارند.

حجت الاسلام پرویز بخشی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: تمام بقاع متبرکه خراسان جنوبی با توجه به شرایط سرما و برودت بی سابقه هوا آمادگی خدمت رسانی به مردم را دارند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی ادامه داد: امکانات لازم جهت میزبانی و اسکان مردم و مسافران در شرایط کنونی در بقاع متبرکه خراسان جنوبی فراهم شده است در صورتی که گاز آن ها قطع نشود.

 

وی به حضور ۱۱ اتوبوس در امامزادگان باقریه (ع) بیرجند گفت: چند شب اخیر به دلیل بارش برف و سرمای شدید تعدادی از اتوبوس ها در جوار امامزادگان باقریه(ع) بیرجند متوقف شدند و مسافران این اتوبوس ها در محل این امامزاده اسکان داده شدند.

 

حجت الاسلام بخشی پور با بیان اینکه تمامی بقاع متبرکه استان گازکشی شده اند، افزود: سوخت جایگزین درخواست نکرده ایم چرا که تجهیزات لازم در این راستا در بقاع متبرکه استان خراسان جنوبی در حال حاضر وجود ندارد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی بیان کرد: در بقاع متبرکه استان خراسان جنوبی به صورت شبانه روز باز خواهد بود و تاکنون گاز بقاع استان قطع نشده است و برای بحث اسکان هیچ مشکلی نداریم.

 

 

 

 

کد خبر 1247037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha