تشکیل قرارگاه جهاد تبیین در ادارات دزفول

فرماندار دزفول، از تشکیل قرارگاه جهاد تبیین در ادارات دزفول خبر داد و گفت: با این قرارگاه خدماتی که دولت در نقاط مختلف شهرستان ارائه داده را در محورهای راویان، راهیان و قهرمانان پیشرفت اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، علی فرهمندپور، امروز در جمع خبرنگاران، ضمن قدردانی از اقدام صورت گرفته توسط حوزه علمیه و گروه‌های جهادی در راستای عفاف و حجاب، اظهار کرد: در راستای خطبه‌های نماز جمعه شورای تامین با محوریت فروشگاه‌های شهرستان تشکیل شد و موضوع حجاب با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر و فراجا در دو فروشگاه بزرگ شهرستان بازخورد خوبی داشت.

 

فرماندار ویژه دزفول، افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر جهاد تبیین، در ایام دهه فجر قرارگاه جهاد تبیین در ادارات تشکیل خواهد شد تا بتوانیم خدماتی که دولت در نقاط مختلف شهرستان ارائه داده است را در محورهای راویان، راهیان و قهرمانان پیشرفت اجرا کنیم.

 

وی با بیان اینکه ستاد بزرگداشت دهه فجر با برنامه‌ریزی خود برنامه‌های منسجم و فعالی را در سطح شهرستان برگزار می‌کند، ادامه داد: مهم ترین برنامه راهپیمایی ۲۲ بهمن است که به رسم هرسال در موعد خود اجرا و مکان و زمان آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

فرهمندپور تصریح کرد: قطعا تمایل به حضور در تمامی مراسمات شهرستان برای علاقه مندان وجود دارد اما گاها ترافیک برنامه‌ها باعث وجود ناهماهنگی‌هایی می‌شود که لازم است با برنامه‌ریزی بهتری مراسمات آینده را برگزار کنیم.

 

کد خبر 1247081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha