رقابت بیش از ۳۰۰ نفر از هنرمندان حوزه تئاتر در جشنواره ملی ایثار به میزبانی شهرستان اردکان

عابدی از حضور بیش از ۳۰۰ نفر از هنرمندان حوزه تئاتر در جشنواره ملی تئاتر ایثار به میزبانی شهریتان اردگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، احسان عابدی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در مزاسم افتتاحیه جشنواره ملی تئاتر ایثار در شهرستان اردکان گفت: الحمدالله اتفاقات خوبی به برکت این جشنواره افتاد و به‌لحاظ زیرساختی و زیربنایی یک کار بزرگ و جهادی به همت شهرداری، هنرمندا و شورای شهر   صورت گرفت واولین پلاتوی شهرستان اردکان تاسیس شد.

وی افزود: رسالت هنر و هنرمند تبلور و تجلی ارزش‌ها و فضیلت‌های انسانی است و چه فضیلتی بالاتر و والاتر از ایثار.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد بیان کرد:  ما مردم ایران‌زمین ثابت کردیم که سرآمد ایثار و ازخودگذشتگی هستیم و با تقدیم هزاران شهید نشان دادیم که برای پاسداری از ارزش‌ها از جان عزیز خود نیز میگذریم.

وی گفت: نمونه بارز از جان گذشتگی ها این چهار شهید بزرگواری که در این مکان حضور دارند و در کنار ان نیز شهدای امنیت و یا شهیدی که برای نجات جان دختر بچه ای در شهرستان میبد جان خود را فدا کردند.

عابدی ییان کرد: این ثابت می‌کند که حقیقتاً مردم ما در بذل جان خودشان برای آرمان‌های انسانی و اسلامی سرامد و پیشرو هستند و همین مایه ها ماندگاری و ثبات انقلاب اسلامی شد و ما برای نگهبانی و پاسداشت میراث بزرگ خمینی کبیر و شهدای بزرگوارمان جان خود فدا کنیم.

وی گفت: امیدوارم این جشنواره مایه خیر و برکت هم به‌لحاظ معنوی هم به لحاظ زیربناها باشد و بهره کافی را از جشنواره ببریم.

عابدی ادامه داد: مایه خرسندی ماست که میزبان سیصد نفر از هنرمندان سراسر کشور و استان یزد شهرستان اردکان هستیم که اجرای صحنه‌ای خیابانی در شهرستان برای مردم اجرا خواهند کرد  و علاوه بر فضای عمومی،در سطح مدارس، حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها برنامه رقابت داشته باشیم .

کد خبر 1247113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha