شبکه ماهواره اینترنشنال راه معاویه در مقابله با ولایت را ادامه می‌دهد

حجت الاسلام ستوده گفت: شبکه ماهواره اینترنشنال و سایر رسانه های معاند راه معاویه در مقابله با ولایت را ادامه می دهد اما همچنان که معاویه شکست خورد قطعاً این فتنه های اخیر نیز شکست خواهد خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام مهدی ستوده شامگاه (26 دی ماه) در آئین گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و تجلیل از بانوان فعال در کانون های مساجد در فرهنگسرای بانوان گفت: بزرگترین عیب بر تشییع و مسلمانان است که بگوییم حضرت فاطمه زهرا (س) فقط الگوی برای زنان هست بلکه هم برای آقایان و هم برای بانوان اسوه و الگوی بزرگی است.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل تصریح کرد: حضرت فاطمه بزرگترین الگوی ولایت مداری است و از وجود ایشان ولایت معنا گرفت.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: 70 درصد موفقیت مردان از سوی خانواده و اصلی ترین آن وظیفه همسر است که مرد را حمایت و به زندگی امید ببخشد.

 

حجت الاسلام ستوده اضافه کرد: البته یک توصیه اخلاقی هم برای جامعه زنان و بانوان فعالان کانون های مساجد دارم که در زمان شادی قول نده، در زمان عصبانیت تصمیم نگیرد و در زمان غمگین بودن دستور ندهید که باید این نکات اخلاقی را سرلوحه فعالیت ها قرار دهیم.

 

وی ادامه داد: معاویه برای بدنام کردن حضرت علی (ع) آن را خونخوار و خونریز معرفی می کرد امروز نیز همین حرف ها در مورد ایران گفته می شود اما مگر ایران با چه کسی جنگ کرده مگر جنگ را عراق شروع نکرد طبق روایت های دقیق که در تاریخ نیز به وفور نقل شده است معاویه در بیش از 90 هزار منبر حضرت علی (ع) را لعن می کرد امروز نیز اینترنشال را نگاه می کنند فقط در خصوص وضعیت اسفناک ایران صحبت می کند در صورتی که همه اینها دروغ است.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان افزود: شبکه ماهواره اینترنشنال و سایر رسانه های معاند راه معاویه در مقابله با ولایت را ادامه می دهد اما همچنان که معاویه شکست خورد قطعاً این فتنه های اخیر نیز شکست خواهد خورد.  

 

حجت الاسلام ستوده خاطر نشان کرد: در منبرها ابوتراب را لعن می کردند که از القاب حضرت علی (ع) ابوتراب بود یکی از اهالی پرسید این ابوتراب کیست که این چنین لعن می کند گفتن دزدی از دزدان مدینه در شام هم اکنون نیز با ایران چنین برخورد می کنند و می خواهند راهی که معاویه برای بدنام کردن حضرت علی (ع) رفته را ادامه دهند.

 

 

کد خبر 1247147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha