پدیده اجتماعی ناهنجار کارتن خوابی به طور ضربتی ساماندهی شود

کاشفی با اشاره به اینکه کارتن خوابی پدیده اجتماعی ناهنجاری است که باید به طور ضربتی ساماندهی شوند گفت: مشارکت مردمی عامل اصلی موفقیت هر برنامه و طرحی است بنابراین از مردم تقاضا داریم در تسریع ساماندهی کارتن خواب ها چون گذشته یاور ما باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، خداداد کاشفی طی بازدید از پاتوق های کارتن خواب ها که صبح سه شنبه ۲۷ دی انجام شد، از تیم سامانه 137 خواست تا آنان را به گرمخانه ها منتقل کنند.

 

فرماندار شهرستان فردیس افزود: کارتن خواب ها معمولا از معتادان، برخی بیماران روانی مزمن، بی خانمان ها و دسته ای از بزهکارها هستند.

 

کاشفی بیان داشت: مشارکت مردمی عامل اصلی موفقیت هر برنامه و طرحی است بنابراین از مردم تقاضا داریم در تسریع ساماندهی کارتن خواب ها چون گذشته یاور ما باشند.

 

وی با اشاره به کمک های مردمی اذعان کرد: مردم نباید اجازه دهند کارتن خواب ها برای خود پاتوق ایجاد کنند و با مشاهده چنین رفتاری به سرعت و قبل از ایجاد پاتوق با 137 تماس بگیرند تا آنها را به گرمخانه ها منتقل کنند.

 

فرماندار افزود: شهر متعلق به مردم و شهری ایمن و زیبا حق شهروندان است که برقراری این مهم با همکاری خود آنها محقق می شود.

 

لازم به توضیح است در راستای ساماندهی کارتن خوابها یک شنبه شب یک گرمخانه توسط گروه مردمی خادم الشهدا مشکین دشت بازگشایی شد.

 

فرماندار در پایان بازدید از مسئولان شهرستان فردیس که وی را در این بازدید همراهی کرده، تشکر کرد و از آنان خواست که به فوریت و ضربتی برای انتقال کارتن خواب ها به گرمخانه ها اقدام کنند.

 

لازم به توضیح است دادستان، معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی فرمانداری، رییس اداره بهزیستی، رییس سازمان فرهنگی شهرداری فردیس، معاون خدمات شهری شهرداری فردیس همچنین جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان، اورژانس اجتماعی و تیم سامانه 137 در این بازدیدهای میدانی فرماندار را همراهی کردند.

 

 

کد خبر 1247160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha