برنامه ریزی فرهنگی با رویکرد ارزشی اساس فعالیت کانون فرهنگی مسجد است

حجت الاسلام فراستی با اشاره به اهمیت بسترسازی منسجم با هدف تعالی و رشد برنامه های مسجد محور گفت: برنامه ریزی فرهنگی با رویکرد ارزشی اساس فعالیت کانون فرهنگی مسجد است.

حجت الاسلام فراستی در جریان اجرای سرود گروه قلب های بی قرار که چندی پیش در محضر رهبرمعظم انقلاب با همت گروهی از دختران کانون فرهنگی هنری مصلی امام خمینی هشتگرد انجام شد به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: برنامه ریزی فرهنگی با رویکرد ارزشی اساس فعالیت کانون فرهنگی مسجد است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مصلی امام خمینی هشتگرد افزود: گروه سرود قلب های بی قرار با اتکاء به توانمندی دانش آموزانی که در ارتباط مستقیم با مصلی امام خمینی (ره) هشتگرد هستند همواره توانسته است توانمندی خود را در سطوح استانی و کشوری نشان دهد. 

 

 

وی با اشاره به اهمیت توجه به ظرفیت های بی نظیر مسجدی در قالب گروه های فرهنگی و هنری عنوان کرد: اهمیت جایگاه هنر به ویژه اجرای سرود از جمله ارکان های موفق در نشر افکار و اهداف مومنانه است. 

 

مدیر کانون مصلی امام خمینی هشتگرد خاطرنشان کرد: همراهی و حمایت حجت الاسلام روح الله مختاری امام جمعه شهرستان هشتگرد در بسط و رشد فعالیت های دین مدارانه و ارزشی اهمیت اساسی دارد و این مهم یکی از برنامه های اثرگذار فعالیتی در این کانون فرهنگی هنری است.

 

 

 

 

کد خبر 1247165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha