استکبار چشم دیدن آزادی و کرامت زنان مسلمان را ندارد

محبتی با بیان اینکه استکبار جهانی چشم دیدن آزادی و کرامت زنان مسلمان را ندارد گفت: دشمن در تلاش است با هر بهانه ای این الگوهای ناب را منحرف کند و تحت سلطه خود بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان،  به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت مقام مادر، بخشدار سنگر و مسئولین با خانواده های معظم شهدا دیدار کردند.


همچنین مراسم تجلیل از بانوان و مادران بخشداری سنگر به مناسبت روز زن برگزار شد.

 

حسین محبتی ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) مادران شهدا را اسوه های مقاومت دانست که با پایمردی و صبوری فرزندان خود را با اخلاص در راه اسلام تربیت و تقدیم کردند.

 

بخشدار سنگر افزود: مادران و همسران شهدا با ایمان و تقوایی که داشتند لحظه ای برای از دست دادن عزیزان خود تردید نکردند چرا که جایگاه آنان را بالاتر و والاتر می دانستند.

 

وی بیان کرد: یاد و خاطره شهدا و تجلیل از مقام والای خانواده های آنان باید همیشه در دل ها جاری باشد و فرهنگ قدردانی از آنان باید نهادینه شود.

 

 

محبتی گفت: ضروری است که نسل های آینده حضرت فاطمه زهرا(س) را به عنوان الگوی کامل یک زن و یک مادر و همسران و مادران شهدا را به عنوان پیروان حقیقی این بانوی گرانقدر، بشناسند.

 

وی اظهار کرد: امروز به میمنت یاد و نام شهدا  انقلاب اسلامی ایران بیمه شده است و استکبار جهانی که چشم دیدن آزادی و کرامت زنان مسلمان را ندارد در تلاش است با هر بهانه ای این الگوهای ناب را منحرف کند و تحت سلطه خود بگیرد.

 

گفتنی است، همچنین در بخش سنگر مسابقات فوتسال فرهنگیان، تجلیل از بانوان و مادران فرهنگی مدارس سنگر و تجلیل از بانوان شهرداری سنگر به مناسبت روز زن و مادر برگزار شد.

 

جشن ولادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت روز زن و مادر هم در سالن انقلاب بخش سنگر با حضور بانوان سنگری و مسئولین بخش به همراه جشن ازدواج زوجین برگزار شد.

 

کد خبر 1247257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha