انعقاد تفاهم نامه با مرکز تخصصی امر به معروف و نهی از منکر

در اجرای سیاست ستاد امر به معروف و نهی از منکر مبنی از استفاده از ظرفیت های مردمی، تفاهم نامه همکاری میان موسسه مـوعـود «مرکزتخصصی ‌امربه‌معروف ونهی‌ازمنکر» و سـتاد امـر به معروف و نهی از منکر کشور به امضـاء رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور؛ در اجرای سیاست ستاد امر به معروف و نهی از منکر مبنی از استفاده از ظرفیت های مردمی، تفاهم نامه همکاری میان موسسه مـوعـود «مرکزتخصصی ‌امربه‌معروف ونهی‌ازمنکر» و سـتاد امـر به معروف و نهی از منکر کشور به امضـاء رسید.

در مراسم انـعقـاد تـفاهم نـامه، دکتـر سیدمحمدصالح هـاشمی گـلـپـایگـانی دبـیـر سـتـاد امر به معروف و نهی از منکر کـشـور بـر اهـمـیـت فعالیت جریان های مردم نهاد در آمـوزش و احـیـای این فریضه تـاکـیـد کـرد.

دکتر علی تقوی رئیس و بنیانگذار مرکزتخصصی ‌امربه‌معروف ونهی‌ازمنکر و نهضت ملی احیای واجب فراموش شده در این مراسم با تاکید بر ضرورت تعمیق نگاه علمی به فریضتین گفت: گسترش نهضت سوادآموزی امر به معروف و نهی از منکر یک ضرورت است و فعالان مردمی در مواجهه با خمودگی و کارشکنی بعضی‌ مسئولان خستگی ناپذیر باشند.

این تـفـاهـم نـامـه همکاری در ۵ مـاده و ۱۷ بـنـد و بـا هدف تقویت زمینه‌هـا و سـازوکارهای «هـمـگـانی شـدن فریـضـتـین» بـا اسـتفـاده از آمـوزش‌هـای علمی، کـاربردی و مهارتی و تـولـیـد و انتشار مـحـتـوا در عـرصـه‌هـای حقیقی و مجازی منعقد شده است.

 

کد خبر 1247260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha