پیشکسوتان دفاع مقدس استان کرمان برای میزبانی از زوار حاج قاسم در صحنه هستند

یک پیشکسوت دفاع مقدس در استان کرمان گفت: آمادگی اسکان روزانه ۵۰۰ نفر را داریم و در ایام ملی مذهبی طول سال در قالب "موکب رسالت آسمانی حاج قاسم" فعالیت می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ ابراهیم شهریاری، سه شنبه شب(۲۷ دی) در مراسم تجلیل از فرماندهان پیشکسوت "مردان بی ادعای صحنه نبرد" تیپ سردار شهید حاج یونس زنگی آبادی و لشکر پیشکسوتان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در تالار برق برگزار شد؛ گفت: جمع حاضر از غیرتمندترین پاسداران و شجاع ترین بچه های رزمنده ای هستند که می دانستند وقتی به صحنه وارد شوند، همه مسائل را باید به جان بخرند.

 

 

این پیشکسوت دوران دفاع مقدس و رفیق قدیمی و دوست نزدیک حاج قاسم افزود: همین جمع در اغتشاشات اخیر با تدبیر به میدان آمدند و حماسه آفریدند و با حضور آنان جوانان روحیه گرفتند و مسئله آبرومندانه در کرمان جمع شد.

 

 

وی با اشاره به حجم گسترده زوار شهید سلیمانی در سالگرد سوم اظهار کرد: اسکان زوار به خوبی انجام شد و رزمندگان ما حاضری خود را در میدان زدند.

 

 

 

شهریاری به عملکرد مثبت تیپ شهید حاج یونس زنگی آبادی در کرمان اشاره و تصریح کرد: اکنون نیز آمادگی اسکان روزانه 500 نفر را در کرمان داریم و فعالیت تیپ تعطیل نشده و در ایام ملی مذهبی طول سال در قالب "موکب رسالت آسمانی حاج قاسم" فعالیت داریم.

 

 

وی در پایان به نمایندگی از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس گفت: تحت فرماندهی سپاه هستیم و هر خدمتی در هر زمینه و یا حادثه ای از ما بر آید، دریغ نمی کنیم.

 

 

سردار محمدعلی نظری، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان هم ضمن تجلیل از خدمات پیشکسوتان دوران  دفاع مقدس گفت: بعد از جنگ نیز میدان شناسی شما در امنیت جنوبشرق، سپس در بازسازی کشور، خدمت رسانی به مردم و در حوادث اخیر کشور قوت قلب خوبی برای ما است.

 

 

وی افزود: به دعای خیر و تجربیات و اعتماد به نفسی که شما در بحران های مختلف به دست آورده اید نیازمند هستیم.
 

 

 

سردار نظری ادامه داد: لشکر پیشکسوتان شهید حاج قاسم سلیمانی را تشکیل دادیم و زیرساخت های جزئی فراهم شده و کار پیش می رود و نمود کار لشکر را در استان دیدیم و با کار تبیینی که انجام دادند مشارکت بیش از 60 درصدی مردم را در انتخابات داشتیم.

 

 

وی به حضور این لشکر در بحران سیل سال گذشته و نیز در مسائل اخیر کشور به ویژه با توجه به حساسیت استان کرمان به عنوان استان شهید سلیمانی اشاره کرد.

کد خبر 1247291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha