یادواره خانگی با عنوان «خانه به خانه با عطر شهدا» در بیله سوار برگزار می شود

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار گفت: یادواره خانگی با عنوان «خانه به خانه با عطر شهدا» با محوریت پیوند خانواده ها با شهدا در بیله سوار برگزار می شود.

شهاب ملکی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: یادواره خانگی با عنوان «خانه به خانه با عطر شهدا» با محوریت پیوند خانواده ها با شهدا در بیله سوار برگزار شد.

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار تصریح کرد: این برنامه فرهنگی ایثار و شهادت در راستای کنگره 3400 شهید استان اردبیل است که به صورت سلسله وار در منازل فعالان کانون های مساجد شهرستان بیله سوار برگزار می شود.

 

 

این مقام مسئول ادامه داد: این طرح فرهنگی به همت سپاه ناحیه شهرستان، قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت فاطمه الزهراء (س) شهرستان و دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار برپا خواهد شد.

 

ملکی اعلام داشت: قرائت قرآن کریم، عزاداری و زمزمه دعای فرج برای تعجیل در ظهور امام زمان (عج) و قرائت فاتحه به روح پرفتوح امام خمینی (ره) و شهداء از جمله بخش های این مراسم معنوی است.

 

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار خاطر نشان کرد: فعالان کانون های مساجد استقبال خوبی از این برنامه فرهنگی داشته اند و امیدواریم بتوانیم با این حرکت فرهنگی به منویات مقام معظم رهبری در خصوص زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا عمل کنیم.

 

کد خبر 1247337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha