برخورد شدید با هرگونه سهل انگاری در رابطه با کنکور

حجت الاسلام نسائی زهان با تاکید بر رعایت دقیق نکات مختلف در برگزاری کنکور در خراسان جنوبی در روزهای پایانی هفته، گفت: مدیران مراقب باشند که با هرگونه کوتاهی، سهل انگاری و تخلف در رابطه با کنکور برخورد شدید صورت خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام نسائی زهان شامگاه (27 دی) در جلسه ستاد مدیریت بحران و شورای اداری استان با اشاره به در پیش بودن کنکور سراسر دانش آموزان در روزهای پنج شنبه و جمعه این هفته، اظهار کرد: مدیران از روز قبل برگزاری کنکور تمام محل های برگزاری را از نظر آرامش و سیستم گرمایشی کنترل کنند که همه شرایط فراهم باشد چراکه این آزمون با سرنوشت دانش آموزان ارتباط دارد.

 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی با بیان اینکه کنکور برای خانواده ها بسیار حساس است و باید مکان آن از نظر گرمایش تامین باشد، افزود: سیستم گرمایشی محل کنکور از روز قبل از طریق سوخت جایگزین روشن شود تا در زمان برگزاری گرم و شرایط فراهم باشد.

 

حجت الاسلام نسائی زهان تاکید کرد: بازخواست ویژه ای برای تخلفاتی که در رابطه با کنکور باشد در نظر گرفته ایم و چنانچه سهل انگاری شود برخورد شدید خواهد بود.

 

وی افزود: دشمن بر روی همین موارد دل بسته و نباید اجازه دهیم که خوراک برای رسانه های آنها فراهم شود.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1247347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha