واکنش وزیر کشور به تلاش پارلمان اروپا برای قرار دادن سپاه در فهرست گروههای تروریستی

وحیدی درباره تلاش های برخی اعضای پارلمان اروپا برای قرار دادن سپاه در فهرست گروههای تروریستی گفت: اینکه عده‌ای بخواهند کاری خارج از قواعد بین المللی انجام دهند و نیروی رسمی را به عنوان تروریست اعلام کنند نشاندهنده نشان‌دهنده ضعف آنها است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، احمد وحیدی، وزیر کشور امروز (چهارشنبه ۲۸ دی)‌ در حاشیه جلسه هیات دولت درباره تلاش های برخی اعضای پارلمان اروپا برای قرار دادن سپاه در فهرست گروههای تروریستی با تاکید بر اینکه این طرح هیچ نگرانی ندارد، گفت: سپاه با قدرت به راه خود ادامه خواهد داد. اینکه عده‌ای بخواهند کاری خارج از قواعد بین المللی انجام دهند و نیروی رسمی را به عنوان تروریست اعلام کنند نشان‌دهنده ضعف فکری، اخلاقی و سیاسی‌ آنها است.

 

وی با اشاره به تلاش های غرب برای تضعیف جایگاه سپاه در میان مردم گفت: آنها خیال می کنند می توانند نیرویی مانند سپاه که در دل مردم جا دارد و در راس آن نماد جهانی مبارزه با تروریسم یعنی شهید سلیمانی قرار دارد را تضعیف کنند.

 

وزیر کشور با تاکید بر اینکه سپاه دارای بیشترین مبارزه با تروریست است و همه کسانی که در منطقه هستند خود را مدیون تلاش‌های سپاه می‌دانند، گفت: این نیرو با وجود این سابقه در مبارزه با تروریسم از سوی جریان های حامی تروریست تهدید می شود.

 

 

کد خبر 1247438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha