معافیت تولیدکنندگان مواد غذایی و دارویی گیلان از محدودیتهای گاز

مرادی با بیان اینکه طبق گزارش وزارت نفت حداکثر تا نیمه اول بهمن ماه مشکلات گاز و ایستگاههای CNG کاملا حل خواهد شد گفت: محدودیت‌های تامین گاز شامل تولیدکنندگان مواد غذایی و دارویی گیلان نشده است.

امیر مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، اظهار داشت: بحران گاز برای چندین استان از جمله استانهای همجوار گیلان اتفاق افتاده و گیلان هم به عنوان استان معین انتخاب شد تا برای حفظ پایداری شبکه، کمک های لازم را به این مناطق داشته باشد.

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان اضافه کرد: با توجه به هماهنگی و استعلام انجام شده با سازمان صنعت، معدن و تجارت و وزارتخانه مربوطه و تاکید استاندار گیلان تنها برای برخی از صنایع استان گیلان در بخش تامین گاز محدودیت‌هایی اعمال شده که صنایع مربوط به تولیدات مواد غذایی و دارویی شامل این محدودیت‌ها نمی شوند. 

 

مرادی در پاسخ به این پرسش که تعطیلی ها و قطعی های گاز تا چه زمان در استان و در بخش صنعت گیلان به طول می‌انجامد تصریح کرد: محدودیتهای اعمال شده در گاز به خاطر مدیریت منابع و‌ رساندن گاز به مشترکان خانگی بوده و تلاش میشود تا مشکلات ایجاد شده هر چه سریعتر حل شود.

 

وی اضافه کرد: طبق گزارشی که از وزارت نفت داشتیم اعلام شد حداکثر تا نیمه اول بهمن ماه که با پیک مصرف انرژی در کشور مواجهیم مشکلات گاز و ایستگاههای CNG کاملا حل خواهد شد و تلاش میشود با یک برنامه‌ریزی اصولی گاز مورد نیاز به همه بخشها خانگی و صنعتی و تاکسی‌های شهری برسد.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: از صبر و همراهی مردم، صنایع، دستگاه‌ها و مراکز آموزشی استان گیلان هم تشکر و‌ قدردانی می‌کنیم زیرا بدون کمک جمعی، مدیریت مصرف گاز و صرفه‌جویی در انرژی امکان پذیر نبود.

کد خبر 1247485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha