نهادیه شدن ارزش های انقلاب نیازمند کار فرهنگی است

جناسمی بر لزوم اجرای کار فرهنگی تمیز توسط فعالان فرهنگی و هنری در جامعه تاکید کرد و گفت: همه ما در قبال ارزش ها، فرهنگ و آرمان های این انقلاب و نظام مسئولیت داریم و باید در حفظ آرمان ها و ارزش های انقلاب تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مازندران، حسین جناسمی امروز(28 دی) در آیین تکریم و معارفه مسئول بسیج هنرمندان بهشهر اظهار کرد: این انقلاب ثمره خون پاک شهدایی است که از جان خود برای این انقلاب و نظام گذشتند و امروز همه ما موظف به اجرای برنامه های فرهنگی مناسب برای استمرار خون شهدا هستیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر افزود: اجرای کار فرهنگی و ارزشی در جامعه تنها متعلق به یک نهاد و ارگان نیست و همه ما موظف به اجرای کار فرهنگی و ارزشی هستیم.

وی خاطر نشان کرد: رفع دغدغه های فرهنگی و اجتماعی جامعه در راستای فرمایشات رهبری یکی از وظایف مهم ماست و در این بخش باید برای رفع مشکلات حجاب در جامعه در قالب برنامه های فرهنگی مناسب و تمیز برای نسل جدید وارد صحنه شویم و با کار تشکیلاتی در این بخش وارد شویم.

 

جناسمی بر لزوم اجرای کار فرهنگی تمیز توسط فعالان فرهنگی و هنری در جامعه تاکید کرد و گفت: همه ما در قبال ارزش ها، فرهنگ و آرمان های این انقلاب و نظام مسئولیت داریم و باید در حفظ آرمان ها و ارزش های انقلاب تلاش کنیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر افزود: همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دستگاههای فرهنگی با بسیج رسانه و بسیج هنرمندان در راستای حفظ روحیه و تفکر انقلابی مساله مهمی است که باید در دستور کار قرار گیرد و در این بخش با برنامه و کار تشکیلاتی منسجم وارد و از جزیره ای کار کردن جلوگیری شود.

 

مسعود فلاح در این مراسم با قدردانی از تلاش «علی بیات» مسئول سابق بسیج هنرمندان شهرستان بهشهر اظهار کرد: در طول این مدت خدمات ارزنده و مفیدی در بخش هنرمندان و حفظ ارزش های انقلاب و نظام در بسیج هنرمندان اجرایی شده که امیدواریم در ادامه شاهد شکوفایی بیشتر در این بخش باشیم.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر افزود: توجه به جذب و نگهداری اعضا در بسیج هنرمندان و حفظ ارزش ها مساله مهمی است که نباید از نظر دور نگه داشته شود.

وی یادآور شد: توجه به هنرمندان نباید فراموش شود و باید قشر هنرمندان را دریابیم و برای رفع مشکلات این بخش وارد کار شویم و استفاده بهینه در این بخش انجام شود.

 

به گزارش شبستان، در این مراسم با تقدیر از تلاش های «علی بیات» مسئول سابق بسیج هنرمندان شهرستان بهشهر، «مهدی صفری» به عنوان مسئول جدید بسیج هنرمندان بهشهر معرفی شد.

کد خبر 1247508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha