اکیپ های امدادی هلال احمر استان اردبیل به مناطق زلزله زده شهرستان خوی اعزام شدند

قویدل از آمادگی کلیه نیروهای امدادی این جمعیت برای اعزام به آذربایجان غربی و امدادرسانی به حادثه دیدگان این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اردبیل، حمید قویدل گفت: در پی زلزله ۵/۴ ریشتری که در شهر خوی آذربایجان غربی اتفاق افتاد ۱۰ شعبه شهرستان های تابعه، ۱۳ پایگاه امداد و نجات بین شهری، تیم واکنش سریع، تیم آنست و تیم های پشتیبانی استان در آمادگی کامل برای امدادرسانی به سر می برند.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل اضافه کرد: در لحظات اولیه زلزله به کلیه عوامل امدادی استان و شعب تابعه آماده باش داده شد تا در صورت نیاز به یاری زلزله زدگان بشتابیم.

 

این مسئول خاطر نشان شد: بلافاصله جلسه هماهنگی و آمادگی در محل مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری(EOC) معاونت امداد و نجات استان تشکیل شد و تدابیر لازم جهت پاسخگویی به هرگونه حوادث و سوانح احتمال در نظر گرفته شد.

 

قویدل افزود: ۵۰ نفر از نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان در قالب ۱۰ تیم با ۱۵ دستگاه خودروی امدادی در آمادگی کامل برای پاسخگویی احتمالی به سر می برند.

 

وی خاطر نشان شد: جمعیت هلال احمر استان اردبیل برای اعزام نیروهای امدادی، تجهیزات و اقلام امدادی مورد نیاز برای آسیب دیدگان ناشی از زلزله در آمادگی کامل به سر می برند.

کد خبر 1247576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha