آموزش و پرورش نباید میدان تاخت و تاز برخی رجال سیاسی شود

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه آموزش و پرورش نباید میدان تاخت و تاز برخی رجال سیاسی شود. گفت: باید از شخصیت‌های برجسته حوزوی برای ارتقاء آموزش و پرورش استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز (پنجشنبه، ۲۹ دی) در دیدار با وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه زیربناهای آموزشی باید مورد توجه باشد بر ضرورت تلاش برای فراهم کردن مقدمات تمدن اسلامی تاکید کرد.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان توجه به تربیت دختران و پسران به عنوان نسلهای آینده ساز را امری ضروری دانست و افزود: برای تمدن اسلامی به انسان‌هایی نیاز داریم که ذوب در اسلام و انقلاب باشند.

 

وی با اشاره به طرح رتبه بندی معلمان گفت: این طرح حراست از جایگاه معلمان است و در عین حال حریم معلم نیز باید حفظ شود.

 

فلاحتی با تاکید بر ابنکه باید از شخصیت‌های برجسته حوزوی برای ارتقاء آموزش و پرورش استفاده شود بیان کرد: افرادی را تربیت کنید که به فکر حکومت دینی و در راستای اهداف انقلاب باشند.
 
امام جمعه رشت ضرورت تربیت افرادی که در تراز نظام اسلامی باشند را مورد اشاره قرار داد و اذعان کرد: دانشجو باید بینش سیاسی داشته باشد زبرا دانشجویی که سیاست را متوجه نشود، فریب شهرت و سیاست غرب را می خورد.
 
 
وی با بیان اینکه آموزش و پرورش نباید میدان تاخت و تاز برخی رجال سیاسی شود اظهارکرد: باید فضای آرام برای کسب علم، دانش و معرفت در جامعه‌ فراهم باشد.
 
کد خبر 1247614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha